הדוגמנית הישראלית בר רפאלי עוברת תקופה לא קלה עם חקירות מס הכנסה כנגדה, בנוסף לחקירות, נאלצה הכוכבת גם לנהל, ככל הנראה, שיחה לא נעימה עם בן זוגה לשעבר, לאונרדו דיקפריו, בה ביקשה ממנו הצהרה כי התגוררה עמו, ולא הייתה למעשה תושבת ישראל בתקופה עליה היא נחקרת. טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו בתוכניתם ב-Eco99fm, לתצהיר שהגיש בסופו של דבר אביו של הכוכב בעניינה: "איזו פדיחה, שיחה מביכה".



טל: "הסיפור עם בר רפאלי, מס הכנסה וההליכים השונים, נראה מאוד חמור טרום ההליך עצמו, אבל הרבה פעמים דברים נוטים להתפוגג ולהיחלש. בין ראיות ההגנה של בר רפאלי בתיק האזרחי, יש מכתב של ג'ורג' דיקפריו, אבא של לאונרדו. מדובר בסוג של תצהיר בו הוא מאשר כי בשנים בהן מיוחסות לה עבירות המס לכאורה, היא חיה עם בנו חו"ל בדירה משותפת, זה מחזק את הטענה שהיא לא הייתה תושבת ישראל או לפחות את מרבית זמנה לא העבירה בארץ. אז הלכו והביאו מכתב מאבא. איפשהו אצל איזה פקיד שומה יש מכתב שכתוב בו 'אני ג'ורג' דיקפריו, מצהיר כי ככל הידוע לי...".



אביעד: "ואז צלצלו אליו ואמרו לו 'הפקס לא הגיע'. 'אני שולח שוב'. 'רגע, רגע, רגע, שלח למספר אחר'. המפגש הזה בין הזוהר ההוליוודי, לבין מס הכנסה, שזה גוף בסדר גמור, לא נסתבך, מן הסתם אפרורי בהרבה, אפילו מחייו של ג'ורג' דיקפריו - הוא מפגש קומי".



טל: "אבל בסוף מי חזק יותר? מס הכנסה. יש תצהיר של מס הכנסה בין הקלסרים של ג'ורג' דיקפריו".





אביעד: "אני משוכנע שכשנתבקש ג'ורג' דיקפריו לשלוח תצהיר למס הכנסה, על אף שמדובר במס הכנסה ישראלי, ולא מס הכנסה אמריקאי, היה לו רגע כזה של 'מה אני צריך להסתבך איתם עכשיו? אוף... שלא יהיה להם את הטלפון שלי. מה אני צריך את זה'".



טל: "עוד סוף שנה, שלא יפלו עליי עם הצהרת הון".



אביעד: "מכתב שכזה בדצמבר - לא עובד. זה קצת פדיחה - כל הפרשה, אבל במיוחד החלק בו היא הייתה צריכה לבקש. אני מנסה לחשוב על אקס שלי מתקשר אליי ומבקש מכתב למס הכנסה".



טל: "ברור שזו הייתה צריכה להיות שיחה שהיא עצמה ניהלה אותה, הרי היא לא הייתה שולחת את עורך הדין שלה או מישהו ממס הכנסה להתקשר ולהגיד 'תגיד, לאונרדו, היא גרה איתך?', אתה לא יכול להגיע אליו סתם ככה. אחת ההשערות היא שזה תצהיר מאבא שלו ולא ממנו, כי אם זה היה מתגלגל לכדי זה, הוא לא היה צריך להגיע לכאן כדי להעיד במשפט".



אביעד: "בטוח שהיא לא צלצלה קודם לאביו, היא צלצלה קודם ללאונרדו. שיחה מביכה מן הסתם, בה מתקשרת אליו אקסית שלו מלפני מלא זמן והיא אומרת לו 'שלום!' והוא אומר לה 'שלום! וואו שנים, טוב שיש עיתונים אחרת לא הייתי יודע שהתחתנת ויש לך שתי ילדות, מזל שקוראים עלייך בעיתון'. בקול פאסיב-אגרסיב של אקסים שהמריבה האחרונה עוד יושבת שם כאילו היא קרתה אתמול ולא לפני 200 שנה".


לאונרדו דיקפריו. צלם : Splashnews
לאונרדו דיקפריו. צלם : Splashnews


טל: "והיא דחתה את השיחה עד שהיו לה את הכוחות, כשהיא כבר הייתה עם הגב לקיר. יש שם כאב שצריך לעקוף אותו בכל מיני דרכים, ובסוף זה נגמר בבקשה לתצהיר".

אביעד: "'האמת, אני צריכה לבקש משהו', והוא עונה לה: 'וואלה, לא חשבתי שהתקשרת סתם', והסוף של השיחה, 'בלי קשר, חייבים מתישהו קפה', 'ברור!', 'קבענו בקפה זיבי בכיכר, בסניף לא יקרה לעולם'".

טל: "תוך כדי השיחה הסתובבה ליד לאונרדו חברתו בת ה-20 בביקיני, שבדיוק יצאה מהבריכה. ואילו מהצד של בר שתי ילדות אכלו לה את הצוואר, ליב פולטת ואל צועקת, וברקע בעלה אומר 'שחרר, שחרר את שימורי הטונה! הספק לא קיבל'".