בדיוק כשחשבנו שהטבע לא יכול להיות מוזר יותר, מגיע התיעוד הזה מאוסטרליה ומנפץ את כל מה שאנחנו יודעים עליו. בסרטון הביזארי, שצילם פול מוק, מהעיירה קונונורה, נראות עשרות קרפדות קנים רוכבות על גבו של נחש פיתון אוסטרלי, במה שנראה כמו אורגיה המונית.
 
מוק נתקל במחזה הביזארי בשטח שבבעלותו בליל יום שני האחרון, לאחר שבמקום ירדו גשמים כבדים. "יצאתי החוצה וראיתי שהאגם עולה על גדותיו", הסביר ל-BBC, והוסיף שהבחין בקרפדות בורחות על נפשן מהמקום. "מאות קרפדות ניסו למצוא מפלט, ואז ראיתי את מונטי נחש הפיתון המקומי שלנו לוקח כעשר טרמפיסטיות. הוא היה באמצע הדשא, וזחל במהירות שיא בעוד הקרפדות על גבו".

לדבריו, מונטי שגודלו כ-3.5 מטרים, הוא אורח קבוע בשטח ביתו ואינו מזיק. "אנחנו מכירים את מונטי היטב", הסביר. "הוא מבלה לרוב ליד הבריכה שלנו, ואשתי נבהלת ממנו כשהיא תולה כביסה". מלבד אופיו הנוח, מונטי גם היה חכם מספיק לדעת שלא כדאי לו לאכול את הקרפדות, שכן הן רעילות ויכולות לחסל גם יצורים בגודל שלו אם יבלע אותן.


באופן לא מפתיע, התיעוד המוזר הפך ויראלי תוך זמן קצר ועורר תגובות ופרשנויות רבות. אך בעוד הרוב חשבו שאכן מדובר בקרפדות שלוקחות טרמפ על נחש, היו מי שהציעו פרשנות קצת יותר מטרידה. "יש לזכרים מהזן הזה נטייה להיסחף", צייצה  ג'ודי אולי, מרצה לביולוגיה ומומחית לדו חיים. "זה סרטון מדהים. המוני קרפדות קנים חרמניות מנסות להזדווג עם נחש פיתון גדול. זה מזכיר לי את הפעם שראיתי קרפדות מזדווגות עם מנגו רקוב".



בנוסף לפרשנות, היא גם סיפקה אילוסטרציה של תנוחות סקס של קרפדות, לגולשים שמעוניינים להרחיב את הידע שלהם בנושא. אז היום למדנו שני דברים מטרידים על קרפדות - יתכן שהן מזדווגות עם נחשים, ויש להן תנוחות סקס רבות.