משחק סימולציית הגולף החדש, GOLF CLUB 2019 FEATURING PGA TOUR, שפיתחה HB studios, הוא לא רק אחד מחוויות הגולף הווירטואלי הטובות ששוחררו לשוק עד כה, הוא גם מביא עמו חותמת רשמית מאיגוד הגולף המקצועי (PGA), שהיו חסרות לשני הכותרים הקודמים של מפתחת המשחקים.

הרבה ציפיות נתלו במשחק טרם שחרורו, וכגודל הציפיות כך גם גודל ההנאה. מדובר במשחק למקצוענים אבל כזה שגם חובבי הגולף, שפחות מיומנים בחבטות המסובכות יותר, יוכלו ללמוד איך לשפר את הטכניקות שלהם. במשחק מככבים המגרשים האמיתיים המפורסמים ביותר בארה"ב, כמו למשל Sawgrass וה TPC Scottsdale בפיניקס.

מעבר לכל דבר אחר, מדובר במשחק עם גרפיקה מדהימה, מציאותית לחלוטין, עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר כמו למשל, הגומחה ה 17 המפורסמת בSawgrass , שמנצנצת בשמש האביבית של פלורידה או עוצמת משב הרוח הנראית בענפים בצמרות העצים. שחקן שמעדיף מזג אוויר קיצי יותר למשחק הגולף שלו, יכול לשנות את ההגדרות כך שימצא עצמו משחק בתנאים חמים, קרים, תחת גשם או לחילופין, ליהנות מיום שטוף שמש. המגרשים עצמם יפיפיים, כשגם דיונות החול העמוקות מזכירות את הדבר האמיתי. הרזולוציה והחדות מעניקות את התחושה של להיות על המגרש עצמו.

עוד לפני מכת הפתיחה, ניתנת לשחקנים היכולת להפוך את דמותם בכותר לדמות אחרת לחלוטין. במילים אחרות, אפשר לשנות את תווי הפנים של השחקן, צבע עיניו ושערו וכמובן, לארגן לו או לה, את הבגדים האופנתיים ביותר שחשקה נפשנו.

ועכשיו למשחק עצמו. צריך לומר, מי שמבקש ללמוד באמצעות המשחק כיצד לשפר את המיומנויות שלו חייב להתאזר בסבלנות. החברים בכותר מדריכים את השחקן ביסודיות ובסבלנות אין קץ כיצד לחבוט, את סוג מחבט המתאים למכות הספציפיות הנדרשות, ובאיזו עוצמה וזווית לתת את המכה.

ככל שהשחקן מתקדם בעונה ומשתפר, נפתחות בפניו אפשרויות שונות כגון ביגוד ומחבטים משופרים. חווית המשחק ייחודית בכך שהיא מדמה את התנאים האמיתיים ששחקנים נתקלים בהם בעולם האמיתי, השחקן מתבקש לאמוד את זווית החבטה, עוצמת המכה וכיוב'. במסלולים הקשים יותר, מגיעים לרמות שמתסכלות את השחקן מחד אבל מאידך, מאתגרות אותו להמשיך ולנסות עד ההצלחה והסיפוק המובטח.