חודשיים לאחר הסערה בפרשת הרצח של תאיר ראדה ז"ל, בה פורסמו תוצאות בדיקה מפתיעות של שערה שנמצאה על גופה של ראדה, עולה היום (שלישי) כי על אף הבטחת משרד המשפטים לשלוח את הדגימה לבדיקה נוספת בחו"ל, הבדיקה עדיין בארץ. השערה שנבדקה לפני כחודשיים נמצאה לפי הבדיקה מתאימה לדנ"א של א.ח, הידוע כבן זוגה של א.ק, שבעבר עלו חשדות כי היא זו שרצחה את ראדה. הגילוי העלה את החשד כלפי א.ק ובדבר חפותו של רומן זדורוב, המרצה כעת את עונשו בכלא, בגין רצח תאיר ראדה. 



באותם ימי הסערה שהתעוררה הצהיר משרד המשפטים כי הוא ישלח את הדגימה לבדיקה במעבדה מתקדמת יותר בחו"ל, שכן הבדיקה בארץ התאימה אומנם לדנ"א של א.ח, אך יכלה להתאים באותה המדיה לעוד אלפי אנשים אחרים. ביצוע בדיקה במעבדה מתקדמת יכול לצמצם את מספר האנשים ובכך לקדם את החקירה בפרשה.



בנוסף להצהרת משרד המשפטים הודיעה שרת המשפטים, איילת שקד, כי היא תממן את הבדיקה בחו"ל, אך עם זאת, כאמור מתברר כי בתום חודשיים הדגימה עדיין איננה נשלחה לאף מעבדה. 



על פי מידע שנמסר נראה כי הדגימה עדיין ממתינה בפרקליטות בעקבות מחלוקת שמתקיימת בנוגע למימון הבדיקה ולזהות של המעבדה שתבדוק את הדגימה הזאת. ממשרד המשפטים נמסר בתגובה כי "בימים אלה נבחנת השאלה אם ואילו בדיקות לבצע. כשיהיה מה לעדכן, נעדכן".