חשד לרצח בבת-ים: גבר בן 35 אותר ללא סימני חיים הערב בדירה בעיר. צוותי מד"א הגיעו למקום ומצאו אותו כשהוא ללא רוח חיים, וקבעו את מותו. סמוך ל-20:35 התקבלה במוקד 100 של המשטרה הודעה על גבר מחוסר הכרה שנמצא בדירה בבת-ים. כוחות גדולים של משטרה ממרחב איילון וצוותים של מד"א הגיעו לזירה ואיתרו בחדר השינה גבר, כשהוא שכוב ובחזהו מספר סימני דקירה. צוות של מד"א ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אולם בסיומן הוא נאלץ לקבוע את מותו. 



כמו כן, היום בסביבות השעה שש התקשר המעסיק של המנוח למוקד 100 והודיע כי הוא לא הגיע לעבודה היום וכן כי הוא לא הצליח ליצור עמו קשר. שוטרים הגיעו לביתו של המנוח וניסו ליצור עמו קשר. כאשר לא קיבלו תשובה הם הזעיקו את בני המשפחה שלו, ויחד איתם נכנסו לדירה. למעריב נודע עוד כי הקורבן היה מעורב בקטטה לפני כחודשיים בחולון. במשטרה בודקים אם יש קשר בין האירועים, החקירה בראשיתה. בשלב זה נראה כי הרקע לאירוע הינו פלילי.


לפני כיומיים נמצאה גופת גבר כבן 38, שזוהה כעבד אל-מוחיי נסראללה, תושב העיר קלנסווה, בתוך רכב הנמצא בשטח פתוח צפונית לאזור התעשייה של העיר. מבדיקה ראשונית עלה כי הקורבן נורה מטווח קצר ונפגע משישה כדורים, באזור הפנים והגרון. צוות של חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעק למקום, איתר את הקורבן כשהוא מחוסר הכרה, ולאחר ניסיונות לביצוע החייאה, הם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

כוחות גדולים של משטרה ממרחב שרון הגיעו לזירה, כשעל פניו נראה כי הקורבן הובא למקום ככל הנראה כאשר נעשה לו מה שמכונה על ידי המשטרה "תרגיל כיפה אדומה". המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. מדובר בעוד קורבן במגזר הערבי.