תושב מרכז הארץ, שותף בחברת תרופות בינלאומית, התגרש לפני שנתיים ובהסכם הגירושין נקבע כי אשתו תקבל דמי מזונות וכלכלה עבורה ועבור שני ילדיהם הבגירים, כ-18 אלף שקלים מידי חודש. כמו כן, נקבעה חלוקת הרכוש. 

שנתיים חלפו מאז הסכם הגירושין שהוכרז כדת וכדין ולפני מספר ימים פנתה האישה שוב לבית הדין הרבני, בדרישה להגדיל את המזונות ולבחון מחדש את חלוקת הרכוש. "הרבה מאוד נכסים שהיו בבעלותו של בעלי לשעבר הוסתרו, כך שמראש לא יכולנו לחלק אותם", טענה האשה בתביעה.

הבעל, המתגורר בשנתיים האחרונות בחו"ל במסגרת עסקיו חובקי עולם, הכחיש בתוקף באמצעות עורכת הדין שרין סולן את טענות אשתו. "היא מקבלת תשלום מזונות נכבד המאפשר לה לחיות ברווחה. ומקבלת אפילו בונוס על שני הילדים שהיו בגירים והיא אינה זכאית למזונות עבורם".  בנוסף טען הבעל כי גרושתו קיבלה "דירה ושתי מכוניות". 
 

עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ


למרות זאת, הבעל נדרש להגיע ארצה לתת עדות, אך סירב.  עו"ד סולן טוענת כי אין צורך שהגרוש יגיע ארצה מאחר ולטענות של גרושתו אין בסיס חוקי ועובדתי.

האישה, איימה לפנות לבית הדין הרבני הגדול ודייני בית הדין האזורי החליטו בצורה יוצאת דופן להיעתר לבקשת הגרוש ולאפשר לו להעיד ולהיחקר באמצעות הסקייפ. 

עו"ד שרין  סולן טענה כי מאחר ומדובר בדיון שלאחר הגירושין, ניתן לאפשר את זה מאחר והמחלוקת אינה לגבי הגט אלא לגבי תשלום המזונות וחלוקת הרכוש. בעדות שתינתן בשבועה יצטרך הבעל להבהיר האם בטענות אשתו על רכוש שהוסתר, יש ממש.