חברת נס טכנולוגיות, המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע, זכתה במקום הראשון בקטגורית "חווית עובד" בכנס המצוינות השנתי של העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש, על פיתוח תכנית תקשורת פנים ארגונית ככלי ליצירת מחוברות עובדים.


בשל אופייה הייחודי של נס, עם למעלה מ-3,000 עובדים אשר יושבים באתרי הלקוח ופזורים ברחבי הארץ, מתמודדת החברה עם הצורך לגשר על המרחק ולייצר תקשורת ישירה עם העובדים והגברת תחושת החיבור לארגון.


בחברה הדגישו כי: "התכנית כללה מספר יוזמות חדשניות, אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מהשיח והתרבות הארגונית בחברה, ומטרתן לסייע בקיום דיאלוג שוטף והעמקת הקשר עם המנהלים והעובדים".


דוגמה אחת היא הנגשת הטבות, פעילויות ואירועי החברה לעובדים ברחבי הארץ ע"י צוות הרווחה שמגיע לאתרים ובכך מעלה את השימוש בהטבות והשתתפות בפעילויות ומחזק את תחושת מחוברות העובדים לארגון. תכנית נוספת הייתה תכנית לעידוד חדשנות, יצירתיות ויזמות בארגון, שילוב של האקתון ותכנית הכרישים שיצרה ערכים מוספים של הן עבור בלקוח והן עבור העובדים שהעלו רעיונות חדשניים ומעניינים.


עוד נמסר כי בתום תקופה קצרה של הטמעת התכנית, נרשמה עליה במספר פרמטרים המעידים ללא ספק על מחוברות עובדים גבוהה. בין היתר נרשמה עליה משמעותית בהשתתפות עובדים בפעילויות רווחה ואחריות חברתית ואחוזי הגיוס באמצעות 'חבר מביא חבר' עמדו השנה על כ-60% מהגיוסים.


אפרת שפירא, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בנס, מוסיפה: "אנו גאים לקבל את ההכרה והפרס על פעילות זו של פיתוח הכלים החדשניים לעולם מחוברות העובדים ובעיקר לנוכח האתגר המורכב שלנו בתקשורת למעל 3,000 עובדים הפזורים בכל הארץ באתרי לקוחות ומאופיינים בהטרוגניות רבה. נס פועלת זה למעלה מ-4 שנים ליצירת כלים חדשניים בעולם משאבי אנוש, מתוך רצון לתת מענה שלם ומותאם אישית לכלל העובדים בנס, תוך קיום דיאלוג שוטף עם העובדים והגברת תחושת השייכות המעורבות שביעות הרצון והגאווה.