"תשכח מכל החלומות שלך!" את המשפט הזה שמע יובל מנצורה בגיל 15 בלבד, אחרי תקרית קשה שחווה. את המשפט הזה בחר מנצורה לנצור ולהקדיש את חייו להזכיר לאנשים שהחלומות שלהם נועדו להתגשם. בימים אלה, כשמנצורה בן 25, משוחרר השיר "נפתח לנו הלב" שנכתב על הרגעים הכי כואבים ואיך שאנחנו בורחים מהם במקום לנשום, בלי לשפוט, בלי ביקורת עצמית ואיך שבעתיד מבינים איך מאותו כאב מגיעות המתנות הכי גדולות של החיים, הרבה יותר ממה שאפשר לדמיין.



יובל מנצורה מגיע מבית מוזיקלי. אביו ז"ל לימד נגינה על פסנתר, קלרינט, מנדולינה ומפוחית ועבד בתזמורת ירושלים, ואמו שרה כל חייה במקהלות שונות. במהלך ילדותו הבית היה מלא במוזיקה קלאסית ובמוזיקה מודרנית, ולכן מנצורה מעיד על עצמו שהוא כל היום מחובר לכמעט כל ז'אנר מוזיקלי אפשרי.





בגיל 12 החל לכתוב ולהלחין שירים, ובגיל 15 כבר הופיע עם להקתו, רוכבי הצלילים, ב"פסטיבל בשקל" שיזמה להקת הדג נחש. בעקבות ההופעות "אימץ" אותו גלעד ויטל מלהקת שוטי הנבואה. "שרצתי באולפן של גלעד ויטל כל הזמן. הקלטנו המון דברים ביחד והוא לימד אותי הכל. בזכותו יש לי אולפן הקלטות משלי. הוא עזר לי בדרך הראשונה שלי ולימד אותי להאמין בעצמי".



למרות ש"נפתח לנו הלב" מדבר על נושאים כואבים החליט מנצורה לעטוף אותו בקצב שמח והפקה צבעונית, כדי להדגיש את המורכבות שיש בכל בן אדם ואת היכולות של כל אחד להתעלות על הכאן ועכשיו.