אם יוצא לכם לפעמים לנסוע באוטובוס, אתם בטח יודעים שברוב המקרים מדובר בחוויה משעממת ובנסיעה מאוד ארוכה. אבל מידי פעם עולים לאוטובוס טיפוסים מוזרים שעושים קצת אקשן ומחיים את האווירה, אם כי לפעמים זה לא לטובה.
על כך יוכלו להעיד נוסעים שעלו לקו אוטובוס בינעירוני באוסטרליה, וזכו למופע חשפנות אותו לא ישכחו לעולם. האירוע, שתועד במצלמות אבטחה באוטובוס, התרחש בסוף דצמבר כששני נשים עלו לקו 352 ממריקוויל למחלף בונדי שבסידני. תחילה השתיים ישבו והתנהגו יפה, אבל אז אחת מהן קמה לפתע, התפשטה והחלה לבצע ריקוד מאולתר על אחד העמודים באוטובוס, לעיני הנוסעים ההמומים. לאחר מכן היא התלבשה ועברה בין הנוסעים כדי לבקש מהם תרומות, אם כי לא ברור אם אכן קיבלה מהם משהו.
 
כשהם סיימו לצאת מההלם, מספר נוסעים ניגשו לנהג והתריעו בפניו על מה שקורה בחלק האחורי של האוטובוס. הנהג יצר קשר עם ההנהלה, אך בינתיים האישה כבר הספיקה לרדת מהאוטובוס ולהיעלם. בעקבות האירוע, מנהל רשות התחבורה הציבורית בסאות' ניו ווילס, אנדרו קונסטנס, גינה את האירוע ואמר שמדובר בהתנהגות שלא מקובלת עליו: "אנשים צריכים לעלות לאוטובוס, להתנהג יפה במהלך הנסיעה ולרדת, זה הכל".

גם ברשתות החברתיות היו גולשים שהסכימו עם דבריו, ומיהרו לגנות את מעשיה של את האישה. "את צריכה לכבד את שאר הנוסעים והילדים שנוסעים בתחבורה הציבורית", כתב אחד, וגולש אחר הוסיף ש"זה מאוד ילדותי מצידה, מעשה כל כך טיפשי. תתביישי לך! פשוט בושה". מנגד, היו גולשים שדווקא מצאו את המקרה משעשע, כשאחד כתב: "למה דברים כאלו לא קורים בנסיעה היומית והמשעממת שלי", ואחר טען ש"מעכשיו אני אשתמש יותר בתחבורה ציבורית".