כשילדים מתקוטטים או רבים, אין דבר שמבוגרים אוהבים להגיד להם יותר מאשר שהם לא מתנהגים בהתאם לגילם. אבל כנראה שזה קל יותר להגיד מאשר לעשות, ובפועל מבוגרים חוטאים בדיוק באותה ההתנהגות. קחו לדוגמה את צמד הנשים הזה ממקסיקו, שהחלו להתקוטט ביניהן כשהבינו שהן עלולות להפסיד במשחק "כיסאות מוזיקליים".

האירוע המביך תועד בידי עד ראיה, במהלך מה שנראה כמו אירוע משפחתי מאוד מוזר. כפי שניתן לראות, שתי הנשים מסתובבות סביב הכיסא היחיד שנותר, בשלביו האחרונים של המשחק, לצלילי מוזיקה עליזה. כשהמוזיקה נפסקת הן מנסות להתיישב, אך בעוד האחת כמעט מצליחה במשימה, השנייה שומטת תחתיה את הכיסא והיא נופלת. לאחר מכן שתיהן מושכות בכיסא, כשאף אחת לא מוכנה לוותר לשנייה, והן אף מתחילות לפגוע זו בזו פיזית באמצעות הכיסא ובאמצעות ידיהן.

כפי שניתן לראות, כמה אנשים, ביניהם אפילו ילד, מנסים להתערב אך ללא הצלחה, בעוד אחרים מריעים להן ומעודדים אותן להמשיך. הסרטון נגמר בכך ששתיהן ממשיכות להתקוטט ולהלחם על כיסא הפלסטיק האומלל. למרבה הצער, נאלץ לחיות עם זה שלעולם לא נדע מי ניצחה, אך מההתנהגות שלהן אפשר רק להניח שהפרס הוא לכל הפחות בית או מכונית.