למי מאיתנו לא קורה לפעמים שהוא ממש רוצה תשומת לב ממישהו, אבל הוא לא מצליח להשיג זאת. במצבים כאלו יש כמה דברים שאפשר לעשות, כשהאופציה הקלה ביותר היא להתייאש ולוותר. אבל אם אתם רוצים להשיג את שלכם, עדיף תמיד לבחור באופציה השנייה - להלחם עד שתקבלו את ה"תשומי" שמגיע לכם.



לאחרונה פילון מתאילנד החליט לבחור בדיוק באופציה זו, כשהבין שהוא לא מצליח למשוך את תשומת הלב של אחד העובדים. האירוע המשעשע, שתיעוד שלו הועלה לרשתות החברתיות, התרחש בשבוע שעבר במתחם הפילים Maesa Elephant Camp, בעיר צ'יאנג מאי. בסרטון, נראה הפילון בן השנה נעמד מאחורי אחד העובדים, דן דאנג, שבדיוק עסוק בצביעת הגדר, ומבקש ממנו קצת יחס.

כשהוא מבין שדאנג לא שם לב אליו, הפיל החמוד מתחיל לדחוף אותו קלות באמצעות החדק שלו ודורש שיבוא לשחק איתו. גם כשהניסיון הזה נכשל הוא לא מוותר וממשיך במעשיו, הפעם בנחישות רבה יותר. בשלב זה דאנג כבר לא יכול להתעלם ממנו ומתחיל לצחוק נוכח הניסיון של הפיל לנסות למשוך את תשומת ליבו. אבל כשהפילון מבין שדאנג עדיין לא בא לשחק, הוא נעמד עם רגליו על הגדר ומושך את דאנג לעברו ומחבק אותו עם החדק שלו. 

אחרי שחיכה די ויותר זמן, הפיל החמוד סוף סוף זוכה ליחס מדאנג שניגש ללטף אותו ומשחק איתו מעט. "לא שמתי לב שהוא מאחורי עד שהוא נגע בי עם החדק", הסביר דאנג. "הוא רק רצה לשחק אבל פשוט הייתי עסוק, צבעתי את הגדר. יש לפילון הזה יותר אנרגיה מכל פיל אחר שיצא לי לראות. הוא כל כך חמוד".