תקרית חמורה בערוץ 10: אחת העובדות הגישה תלונה נגד מגישת "המגזין", אושרת קוטלר, בגין תקיפה פיזית. המקרה אירע לפני כחודשיים, כשהעובדת קיבלה הודעה לפיה היא חולה סופנית. במסגרת הטיפול היא נאלצה ללכת לטיפולים ובדיקות ונעדרה מהעבודה.



על פי התלונה, בשלב מסוים הודיעו לה שאם תיעדר עוד פעם אחת יפטרו אותה. לאחר שנעדרה פעם נוספת, טוענת המתלוננת, הכניסה אותה קוטלר לחדר והכתה אותה. 

פרקליטה של המתלוננת, עו"ד יניב שגב, אמר כי "כשהודיעו למרשתי את בשורת האיוב לפיה חלתה במחלה קשה וסופנית היא ציפתה לקבל חיבוק ולא מכות, איומים והתעללות מצד קוטלר. אף שהדבר הובא לידיעת מנכ"לי הערוץ ויועציו המשפטיים, הם בחרו להשתיק את הפרשה ולא לעשות דבר". לדבריו, זה "מקרה חמור מאוד, מביש ומשפיל".


"בחרו להשתיק את המקרה ולא לעשות דבר". עו"ד יניב שגב
"בחרו להשתיק את המקרה ולא לעשות דבר". עו"ד יניב שגב
העובדת ממשיכה לעבוד באותו גוף תקשורת, אך בפרויקטים אחרים.

אושרת קוטלר הגיבה לתלונה בעמוד הפייסבוק שלך תוכניתה, המגזין עם אושרת קוטלר: "היום הגישה נגדי תחקירנית שעבדה תחתיי תלונה על תקיפה. לפני שאבהיר כאן את הדברים אומר מיד, לא היו דברים מעולם. כל טענותיה של התחקירנית הן עורבא פרח. שקר וכזב. בשיחה אליה זומנה התחקירנית נכח גם עורך התוכנית ניר בכר. שנינו עיתונאים ותיקים. שנינו נדהמנו מעוצמת המהומה שהתחקירנית החליטה לחולל בכוונת מכוון בשיחה הזאת".

"חשוב להבהיר", המשיכה קוטלר, "התחקירנית לא זומנה לשיחת פיטורים. אלא לשיחה שנועדה לאפשר לה להמשיך לעבוד במערכת למרות חוסר שביעות רצון מתמשך מהתנהלותה המקצועית. אלא שהיא, מצוידת באמצעי הקלטה, בחרה להוביל את השיחה לצעקות כשהיא מטיחה בנו שוב ושוב שאנחנו מתנכלים לה ורוצים לפטר אותה. לצערי נגררתי לצעוק חזרה. תבעתי ממנה לשבת רק כדי שתקשיב לדברנו. איש לא איים. איש לא 'כלא'. בדיוק להפך, הוצע לה לנסות לפתוח דף חדש במסגרת עבודתה".

"אני מזמינה את העובדת לפרסם לא רק ציטוטים חלקיים מהשיחה אלא את הדברים במלואם, וגם שיחה נוספת שיזמתי למחרת ושבה הצטערתי על הטונים הגבוהים. 27 שנים אני עובדת לצד תחקירנים, כתבים מפיקים ועורכים. כולם יעידו שהמגזין הוא משפחה חמה ותומכת. צר לי שהפעם בחרה העובדת לנהל מסע הכפשות נגדי ונגד מעסיקיה".