השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים שעלו לאחרונה לאקרנים.



אהבה וכשכושים אחרים
קומדיה. רווקה לונדונית שאין לה זמן לאחרים, מקבלת בירושה מסבתה כלב מפונק בשם פטריק, שמשנה את חייה מקצה לקצה.


בימוי: מנדי פלטשר. שחקנים: אמילי אטאק, אד סירקין. בריטניה, 2018. 94 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 31%  





רכבת קלה
דרמה.  בתוך המיקרוקוסמוס של הרכבת הקלה בירושלים, מתנגשים סיפורים אישיים של דתיים, חילוניים, חיילים, תלמידי ישיבה וסטודנטים.


בימוי: עמוס גיתאי. שחקנים: מתיו אמרליק, פיפו דלבונו, קרן מור, יובל שרף, חנה לסלאו, יעל אבקסיס, רמי הויברגר, רותם אבוהב, משה פרסטר, מיטל דוהן ועוד.  ישראל, 2018. 90 דקות.



 
הבית
מותחן רומנטי. בניסיון אחרון להציל את הזוגיות המתפרקת שלהם, שוכר זוג וילה קסומה באיטליה, שם הם נחשפים למשחק מציצני ומסוכן. בימוי : ג'ורג' רטליף.  שחקנים: אהרון פול, אמילי רטאייקאוסקי, ריקארדו סקרמצ'ו. ארצות הברית, 2017. 97 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 14%



תמונה משפחתית
דרמה. אב משפחה שעבר למונטנה ומאבד את עבודתו, מחליט להצטרף למשלחת שתצא להילחם בשריפות הענק שמשתוללות מחוץ לעיירה, מה שמותיר את האם ובנה להתמודד לבדם.  
בימוי: פול דאנו. שחקנים: קארי מוליגן, ג'ייק ג'ילנהול, אד אוקסנבולד. ארצות הברית, 2018. 104 דקות.
מדד רוטן טומטוז:  94%



ילד מחוק
דרמה. כשבן למטיף נוצרי יוצא מהארון בפני הוריו השמרנים, הם מציבים בפניו אולטימטום: להצטרף לסדנת המרה לנערים הומוסקסואלים של הכנסייה, או להינטש על ידי משפחתו.
בימוי: ג'ואל אדגרטון. שחקנים: לוקאס הודג'ס, ניקול קידמן, ג'ואל אדגרטון, ראסל קרואו, קסבייה דולאן. ארצות הברית, 2018.   112 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 80%