סקרי מנדטים ששודרו במהדורות המרכזיות של חברת החדשות וכאן הערב (רביעי) מראים כי הליכוד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל בפער גדול על שאר המפלגות, וכי הפיצול בין העבודה לתנועה של ח"כ ציפי לבני לא מוסיף מנדטים למפלגתו של אבי גבאי, שנותרה במספר מנדטים חד-ספרתי. לפי סקר של החדשות התנועה מקבלת 5 מנדטים, בעוד שבסקר של כאן מפלגתה של לבני לא עוברת את אחוז החסימה.

לפי סקר החדשות, לו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד היה מקבל 31 מנדטים ופותח פער אדיר, חוסן לישראל של בני גנץ הייתה מקבלת 12 מנדטים - אבדן של שני מנדטים, וארבעה מנדטים בשבוע, הרשימה המשותפת הייתה מקבלת 12 מנדטים - ללא שינוי מהסקר הקודם, יש עתיד הייתה מקבלת 10 מנדטים ויורדת בשני מנדטים מהסקר הקודם, העבודה הייתה מקבלת 8 מנדטים - ללא שינוי מהסקר הקודם.
 
התנועה עם ציפי לבני הייתה מקבלת 5 מנדטים - רובם על חשבון גבאי, יאיר לפיד וגנץ, יהדות התורה הייתה מקבלת 7 מנדטים, הימין החדש הייתה מקבלת 6 מנדטים, ש"ס, מרצ, כולנו, וגשר של אורלי לוי אבקסיס כל אחת הייתה מקבלת 5 מנדטים, והבית היהודי בלי נפתלי בנט ואיילת שקד הייתה מקבלת 4 מנדטים.

ציפי לבני. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ציפי לבני. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

אם מפלגות חוסן לישראל של בני גנץ והתנועה של ציפי לבני היו רצות ביחד ושאר המפלגות היו נשארות כמו שהן, חוסן לישראל והתנועה היו מקבלות ביחד 15 מנדטים, העבודה הייתה מקבלת 8 מנדטים, הליכוד הייתה מקבלת 31 מנדטים, יש עתיד הייתה מקבלת 11 מנדטים, וש"ס 5 מנדטים.

מרצ הייתה מקבלת 5 מנדטים, הבית היהודי הייתה מקבלת 4 מנדטים, יהדות התורה הייתה מקבלת 7 מנדטים, כולנו וישראל ביתנו היו מקבלות 5 מנדטים, גשר והימין החדש עם 6 מנדטים והרשימה המשותפת עם 12 מנדטים.
הסקר שאל גם מי מבין שני האישים הבאים, מי אתה רוצה שיהיה ראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות. מבין בנימין נתניהו ובני גנץ, נתניהו מקבל 35% לאחר שקיבל 36% בסקר הקודם, בני גנץ מקבל 28% לאחר שקיבל 29% בסקר הקודם, אף אחד מהם 27%, ולא יודע 10%. מבין נתניהו ויאיר לפיד, נתניהו מקבל 38% ויאיר לפיד מקבל 17%. אף אחד מהם 37%, ולא יודע 8%.

בני גנץ. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
בני גנץ. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

 
בסקר של חדשות כאן, הליכוד הייתה מקבלת 28 מנדטים, חוסן לישראל עם 14 מנדטים, יש עתיד עם 13 מנדטים, הרשימה עם 12 מנדטים, הימין החדש עם 9 מנדטים, העבודה עם 7 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים, כולנו עם 7 מנדטים, ש"ס עם 6 מנדטים, גשר עם 6 מנדטים, מרצ עם 6 מנדטים, וישראל ביתנו עם 5 מנדטים. 

הבית היהודי והתנועה לא עוברות את אחוז החסימה. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, מבין נתניהו וגנץ, נתניהו מקבל 40% וגנץ 30%. מבין נתניהו ולפיד, נתניהו מקבל 40% ולפיד מקבל 24%.