ראש מפלגת גשר, חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס, אמרה היום (ראשון) בגלי צה"ל כי היא לא מכחישה שנפגשה עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, וחשפה כי קיבלה הצעות גם מיש עתיד. "זו תקופת בחירות וכולם מדברים עם כולם, אני נפגשת עם מי שמבקש להיפגש".



"אני באמת רוצה לשים את הדברים על השולחן ולא לשקר לציבור", אמרה חה"כ, "כולם מדברים עם כולם ועל כולם. מי שמבקש ממני להיפגש - אני נפגשת איתו, בעיקר כשאני רואה לנגד עיניי את טובת המדינה. אני לא מכחישה שנפגשתי עם גנץ".



"אני חייבת לומר שהוא לא היחיד", הוסיפה לוי-אבקסיס, "אבל אני חושבת שצריך שאני חשובים ייכנסו לפוליטיקה. יאיר לפיד? גם מהמקומות האלו פנו אליי. אני לא משחקת אותה קשה להשגה, הקמנו מפלגה שמביאה סדר יום חדש שהוא לא סקטוריאלי. אפילו הימין והשמאל הפכו להיות סקטוריאליים. הקמתי מפלגה כדי שתשים את הנושאים האלה בראש סדר העדיפויות, אני מאמינה שהציבור שם לב לבשורה שהבאנו". 



גנץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
גנץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


כשנשאלה האם היועץ המשפטי לממשלה צריך לפרסם את החלטתו בנושא תיקי נתניהו לפני הבחירות, אמרה: "אני חושבת שהוא צריך לקבל את החלטתו בלי שהפוליטיקאים יגידו לו מה לעשות".

בתוך כך, היא התייחסה גם לדירוג הח"כים החברתיים, שפרסם ארגון "המשמר החברתי", ובו דורגה במקומות האחרונים. "אני חייבת להודות שמדובר במדד לא רציני, שמודד רק נקודה אחת. המדד מבטל עשור של עשייה רק בגלל נוכחות במליאה. המדד הזה לא רלוונטי, עבודתו של חבר הכנסת לא נמדדת בנוכחות במליאה".
 
"כשמדובר בהצבעות גורליות הייתי שם", הסבירה יו"ר גשר. "כאשר ציינו שלא הייתי נוכחת בהצבעה על פיקוח מעונות היום - זה שקר מוחלט. אני לא צריכה לציין, אבל אציין בשביל אלו שלא יודעים - אני חושבת שאני הח"כית המעוטרת ביותר בכל הקשור לפעילות פרלמנטרית. אני לא מתנה לליכוד ולא עוטפים אותי בסרט צלופן, יש לי קבלות".