שירות הביטחון הכללי ערך שיחות עם הוריהם של תלמידים בישיבת רחלים, בה למדו חשודים בפרשת הטרור היהודי, כך דווח הערב (ראשון) בחברת החדשות. בהקלטה של שיחה ששודרה הערב נשמע איש שב"כ מדבר עם הורה של תלמיד בישיבה, ומספר לו כי נערים שלמדו בה חשודים ברצח הפלסטינית עאישה ראבי, לפני כשלושה חודשים בצומת תפוח. 

"אם לא שמעת על האירוע היה בסמוך לישיבה אירוע שכתוצאה מזריקת אבן נהרגה פלסטינית אם לתשעה", אמר איש השב"כ. "אנחנו היום יכולים להגיד די בוודאות שאחד המעורבים באירוע הוא תלמיד בישיבה". אבי התלמיד משיב: "תקשיב, אני לא מבין את השטויות האלה".
איש השב"כ מסביר: "אדוני, בגלל זה חלק מהמטרה שלי, למה אני (עורך) שיחות טלפון להורים, א', בגלל שאנחנו מבינים שהאירוע שנוצר קצת חוסר שיתוף פעולה, של התנהלות מספיק אחראית של המוסד החינוכי. אנחנו מבינים שמי ביצע את זה, אחד התלמידים של הישיבה. שתיים, יש בסוף קומץ קטן של נערים שכנראה היו מעורבים באירוע. וקומץ של חבר'ה שיודעים את הזהות של המבצעים". 
אבי התלמיד שולל את הדברים: "הילדים שמה הם ילדים קטנים, הם לומדים תורה, שלחנו את הבן שלנו בכלל הוא לא קשור לשום דבר בכלל. ולהגיד שהילדים עשו את הדבר הזה בשבת? אתה אמנם לא יודע הלכה אבל אני אומר לך, זה כמו להגיד ששמים דם נוצרי במצות, זה בדיוק אותו הדבר".

בתוך כך, בחדשות עשר דווח כי בכירים במערכת אכיפת החוק הביעו תמיהה על תגובתם של בכירי רבני הציונות הדתית לפרשה. "התפלאנו לשמוע את עמדתם של הרבנים בלי שביררו מה קרה. מדובר בחקירה שהתנהלה בכפוף לצווים שיפוטיים. זה ניסיון לעשות דה-לגיטימציה לשב"כ ולפרקליטות. מדובר בחשד לרצח. איך הרבנים אומרים דברים כאלו? אלו אמירות מסוכנות מצדם", אמרו הבכירים.