1. כל אזרחי ישראל ישבו מרותקים לטלוויזיה, כשראש הממשלה בנאום לאומה הסביר בשפתו הרהוטה את חומרת המצב והאיום על ישראל מצד האויבים המקיפים אותה. "יש פעולות גלויות ויש פעולות חשאיות", אמר בנימין נתניהו בחצי קריצה והבהיר בנחרצות ובנחישות שזה לא הזמן לקיים בחירות ויש לתת לממשלה להמשיך לכהן עד תום כהונתה.



חלפו כמה שבועות, וביבי הודיע לעם היושב בציון, בשפה רהוטה ובקול סמכותי, שהוחלט לקיים את הבחירות באפריל הקרוב. את ההחלטה החשובה הזו קיבלו נתניהו ושותפיו למרות כל האיומים החיצוניים. האיש, שועל קרבות ותיק, שמע את פרקליט המדינה שי ניצן, שמע את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שמע את הפרשנים והמומחים בעניינו. שמע את כולם מדברים על כתב אישום חמור שיוגש נגדו בתוך כמה חודשים.



מאז ההצהרה הלהקה של ביבי מופיעה מבוקר עד ערב בכל כלי התקשורת השמאלניים. יש להם דף מסרים ברור וצלול, המדבר על ניסיון הסמול לבצע הפיכה שלטונית נגד רצון העם. הם מדגישים שמי שיחליט מי יעמוד בראש הנהגת המדינה זה העם, באמצעות הבחירות הדמוקרטיות. הלהקה של ביבי תוקפת עד כדי הסתה פרועה את העיתונות, את צמרת המשטרה ואת צמרת מערכת המשפט.



התוצאות מיידיות: המותקפים מאוימים, מנאצים אותם ואת אמא שלהם ואת מוצאם. פסטיבל הבחירות החל. אבל לפני הבלגן הגדול הזוג המלכותי מחליט שצריך לנוח קצת.



2. הנסיך יאיר מתבשר שהוא נוסע לביקור מלכותי ביעד חלומות. תהיה אחלה מוזיקה, אחלה אוכל, נוף מדהים, פצצות יפהפיות, פסטיבלי עינטוז. היידה שרה, היידה יאיר, היידה ביבי - נוסעים לברזיל.



במטה היחידה לאבטחת אישים בשב"כ עובדים יומם וליל, מסביב לשעון, להכין את הביקור המלכותי. מאות אנשים עובדים במרץ. האזרח הפשוט, שיקבל במהלך הביקור תמונות של ראש ממשלתו הנערץ משחק כדורגל על החוף או יושב במסעדה בשטח פתוח או מסייר באתרים היסטוריים, לא מסוגל להעלות בדעתו כמה הכנות נדרשות לכל האירועים האלו והאחרים שבהם משתתף ראש הממשלה. זה עולה מיליונים, זה מורט עצבים, זה מדיר שינה, זה מצריך תיאומים עד הפרט האחרון בשיתוף פעולה עם רשויות הביטחון המקומיות. רב הנסתר על הגלוי.



מוקפים בגדוד של אנשי ביטחון ובאנשי פמלייתם יצאו שרה, בנימין ויאיר למסע תענוגות בברזיל הרחוקה. לפני נסיעתו הפקיד ביבי את התפקיד הנכסף של ממלא מקום ראש הממשלה אצל שר התיירות, העלייה, הקליטה והפליטה יריב לוין, מה שגרם למירי רגב, המחליפה הקבועה שלו לאחרונה, לדמוע מהעלבון הכפול: גם לא לקחו אותה וגם לא מינו אותה.



בברזיל הרחוקה ביבי רוקד סמבה, משחק כדורגל בחוף הים, יושב במסעדה עם שרה וזולל לשובע מעדנים מקומיים. הם שותים קוקטיילים, והכל מתועד ומצולם ומועבר לארץ הקודש על ידי היחצנים והכתבים המתלווים. בעוד הם שם, במוצאי שבת עצרה המדינה את נשימתה. מיליונים ישבו בבתיהם מרותקים למסך הטלוויזיה לקראת הופעת צמד הפוליטיקקים הכי מדליקים במדינה: איילת המבולבלת ונפתול תעלול. הצמד חמד מקימים בע"ה מפלגה חדשה ששמה בישראל "הימין החדש", עוד פיצול היסטורי בפוליטיקה הישראלית. עוד לכלוכים, השמצות ודיבורים על בגידה.



נפתול תעלול חולם על תפקיד שר הביטחון, איילת המבולבלת הולכת גבוה יותר, היא שואפת להיות ראש הממשלה. בחיוך צנוע היא אומרת אל מול המצלמה שלדעתה זו כהונתו האחרונה של נתניהו. ביבי ושרה שומעים את הקולות בברזיל. הם מתעבים את נפתול תעלול ואת איילת המבולבלת עוד מהימים שהם היו עובדי משרד ראש הממשלה בתפקידים בכירים.



מה עוד? הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ מקים את מפלגת "חוסן לישראל", ומיד מתויג כשמאלני. המילה "שמאלני" אצל תועמלני הימין הפכה למילה מקבילה לבוגד. גנץ נכנס לרשימת השמאלנים–בוגדים. ובינתיים גנץ עדיין לא השתחרר ממנזר השתקנים. במנזר נמצא גם הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שמחוזר על ידי חלק ממשתתפי הפסטיבל.



האלוף במילואים יואב גלנט - שהיה כמעט רמטכ"ל ותוך חצי שעה בוטל המינוי שלו - הודיע שהוא נוטש את כולנו של משה כחלון לטובת הליכוד. גם גלנט שואף להיות שר ביטחון ולאחר מכן ראש ממשלה. וכן, הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה יעלון גם מקים מפלגה. גם הוא רוצה להיות ראש ממשלה.


פסטיבל הבחירות נמצא בעיצומו. אלי ישי חוזר למפה הפוליטית; עוצמה לישראל, מפלגת הימין הקיצונית משתתפת גם היא בפסטיבל; השאריות של הבית היהודי, בצלאל סמוטריץ', מוטי יוגב, אלי בן דהן ועוד כמה צדיקים זוכים לזמן שידור בתור מועמדים בפסטיבל.



רגע, גם אלכס פרידמן, יו"ר ארגון "נכה, לא חצי בן אדם" מקים מפלגה שתשתתף בפסטיבל; עלה ירוק טרם הודיעה שהיא מצטרפת לחגיגה, אבל יש עוד זמן; הרשימה המשותפת, שמורכבת מארבע מפלגות, נראית כמו עוד מפלגה מתפרקת שתרוץ בכמה חלקים לבחירות; מדברים גם על התארגנות של מפלגת הלהט"בים, מפלגת השמנים ומפלגת הג'ינג'ים. סיכום ראשון: תהיינה 50–60 רשימות בפסטיבל הבחירות.



בכל חמש דקות מתפרסמת ידיעת "פצצה" שקשורה לפסטיבל. ביום שלישי בעשר בבוקר מתפצלת המחנה הציוני. מפלגת התנועה, בראשות ציפי לבני, מתגרשת (לא ברבנות) מאבי גבאי, או ליתר דיוק אבי גבאי מגרש את ציפי לבני. זה לא משנה, העיקר שיש עוד פיצול. ציפי לבני לא תקבל מזונות מהגירושים.



ביבי מתגלגל מצחוק מכל הגירושים והחיבורים ומהבלגן שמתרחש בארץ הקודש בהיעדרו. הוא יודע שלא יעזו להעמיד אותו לדין לפני הבחירות. הלהקה שלו כבר איימה בתקשורת שאם זה יקרה מיליונים ייצאו לרחובות. בברזיל הרחוקה הוא מתכנן עם הבן הגאון יאיר והרעיה הנאמנה שרה איך יסכסכו ויפלגו וימרידו את העם, אם מישהו יעז לאיים על כהונתם. הוא יצליח, תאמינו לי. פעם היה לי מדור בעיתון שנקרא "הגמבלר", המהמר. הנה, אני מסתכן בראשי ומהמר שבפסטיבל הבחירות הקרב ובא הזוכה תהיה שרה נתניהו.



3. לפני הרבה שנים לקראת הבחירות כתבתי שיר שהתאים לאותם ימים. אבל הוא גם מתאים לימים האלו:



רוק בחירות


תסתכל לי בעיניים, אדוני הנבחר


אני אזרח קטן שמפחד מהמחר


רוצה שתענה לי בלי לשקר


לאן אתה בורח, לאן אתה ממהר?


אדוני השר, אדוני הח"ככ


אתה אחראי כאן על כל הברדק



לפני הבחירות אתה הגון וישר


מספר לכולם כמה אתה מוכשר


מביא תעודות, מסמכים, קבלות


על פעילות חברתית וטוהר מידות



איזה מועמד, איזו חביבות


איזו השכלה, איזו בהירות


כמה הוא מבין, כמה הוא קשוב


איזו הופעה, רואים שהוא חשוב



ביום שאחרי, אדוני השר


ביום שאחרי, אדוני הח"ככ


משנים צבעים, הכל הופך ברדק


שוחד וסמים, זונות והימורים


נשים משופדות, ילדים מוכים


פדופילים אכזרים משתוללים ברחובות


נרקומנים דלוקים שודדים זקנות...



אז איפה אתה, אדוני השר?


איפה אתה, אדוני הח"ככ?


מי ייתן פה הדין על הברדק?



נסיעות לחו"ל, חופשות ללא גבול


תקציבי עתק למטרות ייעול


רכב מהודר לכבוד השר


עם שמירה אישית על גוש הבשר


נטולי רגשות, חסרי רחמים


במלונות פאר, חמישה כוכבים


עם אנשי עסקים, עם פושעים על רמה


אתם עושים קומבינות על חשבון המדינה



הרחוב מעוצבן, הרחוב בדיכאון


איך בחרנו שוב את האדם הלא נכון


אנשים רעבים מחפשים עבודה


גנרלים מוטרפים מחפשים מלחמה


תקשורת מלקקת, מוכרת אשליות


הציבור מטומטם קונה בכמויות