מאז ומתמיד, משחקי מלחמה, בעיקר אלו שעסקו בקרבות היסטוריים, היוו את עמוד התווך של קהילת השוטרים בעולם הגיימינג.Battlefield V, הכותר החדש מבית EA ו־DICE, אומנם דל מבחינת הקמפיין והעלילה, אך לאחר עדכונים קלים הוא מצליח לספק את אחת מחוויות האונליין המהנות ביותר שקיימות היום בשוק המשחקים.



באטלפילד אומנם מחזיר אותנו לימיה הלא עליזים של מלחמת העולם השנייה, אך הוא אינו מתאים למחפשים לשחזר קמפיינים היסטוריים בעודם נלחמים בנאצים ברחבי העולם. למשחק יש כרגע שלושה קווי עלילה מקוריים הפתוחים למשחק, והרביעי ייפתח בקרוב. בכל אחד מהם תצטרכו למלא כמה יעדים, רובם באמצעות התגנבות והתקדמות, ותגלו דברים חדשים על הדמות שאתם מגלמים ועל הלוחמים שמסביבכם. באספקט הוויזואלי, המשחק מדויק למדי בפרטים הקטנים בכל שלב ושלב, בין שמדובר בעלילה מדברית או ירוקה ובין שמדובר ברעש הריקושטים מהכדורים החולפים מעל ראשכם.



עם כל הכבוד לקמפיינים שמציע Battlefield V, האקשן האמיתי נמצא באונליין, עם היצע רחב של משחקונים שמתאימים לשחקנים מתחילים ומנוסים, אם אלה קרבות הכחדה בסגנון DEATHMATCH או משחקים המבוססים על יעדים כמו "לתפוס את הדגל" ו"נקודת שליטה". העולם הרחב של Battlefield V, בצירוף המפות המדהימות ואינספור כלי נשק ורכב לבחירה, מספקים שעות על גבי שעות של הנאה ברשת ומשאירים אותך בשדה הקרב.