אוזניות ה־True Wirless הראשונות של חברת RHA, שזכו לשם TrueConnect, עשויות מפלסטיק שחור רך איכותי, והעיצוב שלהן חלק ונטול ניסיונות התחכמות. האריזה שמאחסנת את האוזניות בנויה ברובה מאותו מפלסטיק שחור רך, שבהחלט נראה מרשים, אך מנגד הוא משמש מגנט לטביעות אצבעות. וכך, הן האוזניות והן האריזה מתלכלכים ונראים מטונפים בתוך זמן קצר של שימוש.



האוזניות מספקות אטימה מצוינת לסאונד חיצוני, שאפשרה לי לשמוע פודקאסט במהלך נסיעה באוטובוס בין עירוני עמוס. מהצד השני של אותו מטבע, ברגע שמישהו ניסה לדבר איתי, נאלצתי להוריד את אחת האוזניות רק כדי לשמוע אותו. מדובר באחד מזוגות האוזניות הטובים ביותר שניסיתי בשנים האחרונות עם חיבור יציב למדי. בשיחות הטלפון שניהלתי שמעתי היטב את הצד השני, אולם כשהייתי במקום רועש המשוחחים עמי התלוננו כי אינם מצליחים להבין אותי.



השימוש באוזניות בימים גשומים וקריר אפשרי בהחלט. השתמשתי בהן בעת מבול, עטופה בכמה שכבות, ובניגוד לאוזניות חוטיות, הן לא הסתבכו עם הצעיף והכובע והמשיכו להפיק סאונד מעולה גם בגשם החזק.



היצרן מתחייב על חמש שעות האזנה רצופות בטעינה אחת, נתון שהצלחתי לבחון ולאמת כמה פעמים. כמו כן, החברה מתחייבת ל־20 שעות טעינה נוספות באמצעות מארז ההטענה של האוזניות, כולל חיווי טעינה. נוסף על כך, האוזניות מצוידות בטעינה מהירה: 50% תוך רבע שעה ו־100% תוך 100 דקות. מחיר האוזניות עומד על 729 שקל, ואפשר למצוא אותן בסניפי iDigital.