בני זוג הנשואים כבר 21 שנים והביאו יחד לעולם שלושה ילדים, התעמתו לאחרונה בבית המשפט לענייני משפחה בצפון על רקע צריכת הסמים המופרזת של הבעל וכלב השעשועים של המשפחה. בכתב התביעה, שהגישה האישה היא טוענת כי בעלה, המחזיק בארץ ובאירופה שני בתי מלון, הצליח בחמש השנים האחרונות לשרוף כהגדרתה עשרות אלפי שקלים בחודש עבור סמים לשימוש אישי. 
"הוא הגיע למצב שהיה רוכש סמים כל שבוע בכמה אלפי שקלים", טענה בפני פרקליטתה עורכת הדין שרין סולן. "הצריכה הלכה וגברה ולעיתים התברר לי כי גם הכלב צרך סמים כשהוא שם לו מידי פעם קצת אבקה באוכל והכלב היה מתחיל להשתגע".
הבעל טען להגנתו כי אשתו מנסה לערער אותו ולפגוע בו כאיש עסקים שבנה את עסקיו בעשר אצבעות. לדבריו, אשתו מעלילה עליו עלילות שווא והוא כלל אינו צורך סמים. "כל מטרתה של האישה היא להגדיל את חלקה ברכוש המשותף ודרישתה לקבל מיליון וחצי שקלים ורק לאחר מכן לחלק את הרכוש שנצבר במהלך שנות הנשואים. היא קנטרנית והתביעה נועדה למטרות סחיטה".
 

האישה גם מבקשת לבטל את טענות בעלה, כי לבעלות על בתי המלון שלו צורפו לפני מספר שנים שני שותפים גרמנים. עו"ד סולן טוענת כי מדובר בשותפות מפוברקת כדי להקטין את חלקו של הבעל ברכוש המשותף. כמו כן היא עומדת על כך שהכלב יעבור בדיקות דם לאיתור סמים בגופו. 

האישה מבקשת מבית המשפט צו שיורה לבעלה להימנע מלבצע כל פעולה פיננסיות בחשבונות הבנק העסקיים ובחשבון הפרטי. במקביל מבקשת האישה להורות על מזונות זמניים של 25 אלף שקלים בחודש עבורה ועבור שלושת ילדיה, ששניים מהם קטינים ואחד משרת בצה"ל, כל זאת, עד לתום הדיון בחלוקת הרכוש.
הכלב היה חלק מחגיגת הסמים? עו"ד סולן. צילום: יח"צ