השחקן קווין ספייסי הופיע היום (שני) בפני שופט בית המשפט המחוזי בננטקט שבמסצ'וסטס, זאת לאחר שהואשם בתקיפה מינית של בנו של מגיש חדשות בבר מקומי בשנת 2016. השחקן בן ה-59 הגיע לאי באמצעות מטוסו הפרטי, ונראה מחויך כשנכנס לבית המשפט ב-10:45 בבוקר (שעון מקומי). על פי CNN, הוא טען במהלך הדיון כי הוא כופר באישומים נגדו.

במהלך דיון בן תשע דקות, הוא נדרש לשמור על מרחק מהמתלונן ולא ליצור כל קשר עמו או עם משפחתו. בית המשפט הורה גם לשמר את נתוני הטלפון הסלולרי מהטלפון של המתלונן, בין יולי 2016 עד שישה חודשים לאחר האירוע. הדיון הבא בעניינו אמור להתקיים בארבעה במרץ, אך בית המשפט הסכים לשחקן לא להגיע אליו, אך דרש שיהיה זמין בטלפון שלו בזמן התרחשותו. 
יש לציין כי במהלך החודשים האחרונים הצטברו נגד ספייסי שש תלונות - חמש מהן בגין תקיפה מינית ואחת בגין תקיפה. בספטמבר קבעה פרקליטות מחוז לוס אנג'לס כי היא לא תעמיד לדין את השחקן האמריקאי על האשמה נגדו בגין תקיפה מינית שהתרחשה בשנת 1992, זאת משום שעל האשמה זו חלה התיישנות. 

המקרה המדובר, בו האשים גבר בוגר כי ספייסי תקף אותו מינית כאשר היה ילד, הוצג בפני התובעים בלוס אנג'לס באפריל ומאז נמצא בבדיקה. היום כאמור החליטה הפרקליטות לדחות את התביעה.