הלוויתו של סמל אביתר יוספי, שנהרג היום (שני) בעת ניווט של יחידתו, גדס"ר צנחנים, יצאה מבית הכנסת "גאולת ישראל" של בני העדה הבוכרית בשכונת קרית שלום בתל אביב. אביתר ומשפחתו עברו לפני כשלוש שנים לגבעת שמואל מתל אביב.

מאות מבני העדה הבוכרית הגיעו להיפרד ממנו בפעם האחרונה, בעוד שרבים אחרים חיכו מחוץ לבית הכנסת. חלק מהתפילות והדברים שנישאו בעת ההלוויה היו בשפה הבוכרית. 

בן דודו אמר להוריו: "זו אבידה מאוד קשה. לפני שלוש שנים הייתה במשפחה שלנו עוד טרגדיה קשה. איך ייתכן שאדם בן 70 יחפור קבר לבחור צעיר כמוהו?".

דודתו של יוספי הוסיפה: "הוא היה רק בן 20, עוד לא ראה כלום. הוא הלך לצבא בסך הכל. רק רצה לתרום למדינת ישראל. אסון, כאב גדול למשפחה, לכל קרית שלום". דוד נוסף אמר: "היית אחיין ובן משפחה לתפארת".

נתי, חבר ילדות של אביתר, סיפר: "הייתי בדרך לבסיס וכשיצאתי מהאוטובוס שמעתי את זה. לא האמנתי, זה לא נתפס. הוא הצטיין בכל דבר - נכנסת איתו למגרש כדורגל ולא היית יכול להפסיד. הוא רצה להיות שחקן כדורגל מחונן, אבל הוא שמר שבת והחליט לא לשחק כדורגל מטעמים אלו. הוא היה אוהד ברצלונה ובישראל אהד את מכבי נתניה. לא מזמן שלח לי ברכה חמה ליום ההולדת".