תוצאות סקר שנערך על ידי מכון “מאגר מוחות”, במדגם מייצג של זוכי פרויקט הנדל”ן מחיר למשתכן, מגלות כי 71% מהזוכים סבורים שלמרות כל המגרעות יש להמשיך בתוכנית גם בממשלה הבאה. זאת אף שרק 34% מהזוכים מרוצים מהתוכנית. 
 
תוצאות הסקר מהוות זריקת עידוד לשר האוצר משה כחלון, שהוביל את התוכנית. הסקר נערך לבקשת איגוד הזוכים (www.zochim.co.il), שהוא מיזם עסקי־חברתי שהוקם על ידי עו”ד אמיר לוזון. האחרון, שזכה במחיר למשתכן בקריית ביאליק, הקים את האיגוד כדי להנגיש לזוכים מידע ללא עלות, בתחומים שונים, המסייע להם בתהליך מימוש הזכייה ורכישת הדירה. לאיגוד הזוכים כבר נרשמו עשרות אלפי זוכי מחיר למשתכן מפרויקטים רבים ברחבי הארץ.
 
כאמור, רק כשליש מהזוכים בפרויקט מרוצים מהתוכנית. ככל שסטטוס הפרויקט מתקדם יותר, שביעות הרצון גדלה. שביעות הרצון הגבוהה ביותר נרשמה באזורי הצפון והדרום. עם זאת, ככל שרמת ההכנסה של הזוכים נמוכה יותר, כך שביעות הרצון מהתוכנית יורדת. 

רק 13% מהזוכים ציינו שלא ימליצו לחבריהם להשתתף בהגרלה של מחיר למשתכן. 44% הודיעו שימליצו. הגורמים המשפיעים ביותר על אי שביעות הרצון היו התמשכות התהליכים (25%) וחוסר מידע ואי־ודאות (24%).
 

48% מהזוכים לא מרוצים מטיב המידע בתוכנית. 40% מרוצים ממפרט הדירה בתוכנית. 52% מזוכי מחיר למשתכן הביעו אופטימיות ביחס לאכלוס הדירה שאותה רכשו. רוב מוחלט של הזוכים (62%) מציינים שתוכנית מחיר למשתכן שיפרה את האפשרות שלהם לרכוש דירה. 
 
פרופ’ יצחק כ”ץ, מ”מאגר מוחות”, אמר: “העובדה שרוב כל כך גדול מקרב זוכי מחיר למשתכן סבורים שיש להמשיך בתוכנית, מעידה על מידת אמון גבוהה של הזוכים, ששיפרה לדעתם את יכולתם לקנות דירה”.