רגע לפני שאתם מאבדים את האמון במין האנושי, כדאי לכם להציץ בתיעוד הבא שמראה שאנשים יכולים להיות טובים אם הם רוצים בכך. בסרטון המרגש, נראה גבר מטקסס מבצעה פעולות החייאה בגורה של הכלבה שלו, ובכך מציל את חייה.



לדבריו, הוא הלך לבדוק לשלומם של הגורים, מסוג בוקסר, כשהבחין שגורה אחת לא נושמת. הוא לא חשב פעמיים ומיד ניגש לפעולה והחל להלחם על חייה. כפי שניתן לראות בתיעוד, הגבר האלמוני מעסה את ליבה של הגורה, מנשים אותה ומעביר ידיו על גופה כדי לחמם אותה וכדי להגביר את זרימת הדם בגופה.


 
אימא כלבה וכל הגורים בריאים ושלמים. צילום: יוטיוב
אימא כלבה וכל הגורים בריאים ושלמים. צילום: יוטיוב

 
לבסוף, לאחר שהוא חוזר על הפעולות הללו בנחישות מספר פעמים, הגורה שבה לחיים. במהלך הסרטון, הגבר האלמוני מסביר כיצד קרה הדבר המלחיץ הזה. "אימא כלבה נשענה על הגורה שלה בטעות בזמן שהיא ינקה לצד שאר הגורים, וגרמה לה להיחנק", הסביר.

"כשנכנסתי לחדר לא מצאתי את אחד הגורים, ואז הבנתי מה קרה. אני לא בטוחה כמה זמן היא הייתה במצב הזה, אבל הצבע שלה היה כחול - סגול. לקחתי אותה למטבח והתחלתי בהחייאה". הסרטון נגמר בכך שרואים את הגורה שוב יונקת, ולפי בעליה היא כבר התאוששה לחלוטין. "אבל אנחנו צריכים להשגיח על האימא, היא כל הזמן נשענת עליהם", הוא הוסיף.