מפגשי איחוד של כוכבי להקות עבר או סרטי קאלט הם תמיד אירוע משמח ונוסטלגי, אך כשמדובר בכוכבי "אסקימו לימון", יודל'ה ו"קוזינה בנצי", זו ממש סיבה למסיבה. בשנות השמונים הם כיכבו יחד בסרט שהפך לקאלט, וכעת נפגשו שוב, אחרי 30 שנים. צחי נוי בן ה-65 וסילביה ראוך בת ה-58 חזרו לימי "שפשוף נעים", ולא הצליחו לעמוד בהתרגשות.



האיחוד הנוסטלגי נעשה במסגרת קליפ חדש ומשותף של השניים שהושק בגרמניה וזכה לשם "Dschungelcamp", וצולם כולו בסגנון שנות החמישים העליזות של "אסקימון לימון", שהיה למעשה הפקה משותפת ישראלית-גרמנית וזכה להצלחה גדולה במדינה. הפקת הקליפ התרחשה לאחר שנוי חזר בסערה לתודעה הגרמנית בזכות הופעתו בריאליטי "האח הגדול", וסילביה מעולם לא יצאה ממנה הודות לקריירת פורנו משגשגת והופעות תכופות בטלוויזיה.





כזכור, לפני כשנה נערך מפגש בין השניים בחסות המגזין "Bild" הגרמני. "ירדו לנו דמעות של אושר", אמר אז נוי לכתב המגזין, "זה הרגיש כאילו רק לפני כמה חודשים ראינו אחד את השנייה", הוסיפה ראוך. עוד סיפרו השניים, כי בעקבות המפגש הם שוקלים לחזור לעבוד יחד: "היינו הכוכבים של הסרט בזמנו. כעת אנחנו שוקלים לעשות כמה פרויקטים חדשים יחד", אמרה השחקנית. כעת, נראה שהרעיון שנולד באותו מפגש הפך למציאות.



צחי נוי וסילביה ראוך. צילום מסך
צחי נוי וסילביה ראוך. צילום מסך


נוי ידוע בגרמניה בעקבות הצלחת הסרט "אסקימו לימון" והפצתו במערב המדינה בסוף שנות השבעים והשמונים תחת השם "Eis am Stiel". הסרט הופץ במדינה בחברת ההפצה SCO והגיע למקום ה-11 ברשימת שוברי הקופות של 1978, עם מכירת של מעל 2.7 מיליון כרטיסים.



לפני שנתיים נוי הצטלם בפרנקפורט לסרט גרמני בכיכובו, ולאורך השנים שיחק בסרטים מקומיים שונים. "האח הגדול" לא היתה הפעם הראשונה בה הוא לוקח חלק בריאליטי גרמני, כאשר לפני מספר שנים השתתף ב"כישרון או כישלון". אז הוא נכשל בתוכנית אבל זכה לסיקור נרחב.



צחי נוי, האח הגדול גרמניה, צילו מסך: sat1.de
צחי נוי, האח הגדול גרמניה, צילו מסך: sat1.de



לעומתו, סילביה ראוך, החלה את הקריירה שלה ב-1979 כנערת פלייבוי בגרסה הגרמנית של המגזין, והופיעה בו 15 פעמים נוספות. השחקנית השתתפה במספר סרטים, שהידועים ביניהם בקרב הקהל הישראלי הם סדרת סרטי אסקימו לימון, ובראשם "שפשוף נעים" משנת 1981, שם שיחקה את פרידה, הקוזינה הנימפומנית של בנצי.



כמו כן, ראוך שיחקה בסרטים נוספים בסדרה: "סבבה" משנת 1983, בו גילמה את סגנית הנספח הצבאי השווייצרי, "אהבה צעירה" משנת 1987 שם היא שיחקה אישה עם כלב, ו"בלוז לקיץ", משנת 1988, השמיני בסדרה, שם היא גילמה את דמותה של אווה.