המשטרה עצרה היום (רביעי) זוג הורים, גבר ואישה בני 30 ו-20 עם תינוק, בחשד לגניבה מנהגי מוניות בחיפה. על פי החשד, הזוג נהג להזמין מונית ובעת כניסת האישה עם תינוקה למושב האחורי ברכב, מבקשת מהנהג לצאת מהרכב ולסייע לבעלה בקיפול העגלה והכנסתה לתא המטען, כאשר באותו הזמן היא גונבת בזריזות את פדיון הנהג. 



הדבר עלה לאחר שסרטון הופץ ברשתות החברתיות על ידי אחד הקורבנות אמש, בו נראה כיצד הזוג מבצע את הגניבה. הסרטון הגיע הבוקר לחוקרי תחנת חיפה ובסיום חקירה מהירה אותרו החשודים ונעצרו. עד כה התקבלו תלונות דומות מנהגי מוניות נוספים שנפלו קורבן לתרמית באותה השיטה, ובתחנת המשטרה של חיפה קוראים לקורבנות להגיש תלונה בתחנת המשטרה. מחר יובאו החשודים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה. 



אמש פרסם נהג המונית שנשדד על ידי הזוג ברשתות החברתיות הודעה בה כתב: "אני נהג מונית באזור חיפה ואמש הוזמנתי לנסיעה דרך אפליקציית גט טקסי באזור חיפה, וזוג נוסעים עלה עם תינוק למונית. הנוסעת נכנסה וביקשה שאעזור לבעלה להכניס את עגלת התינוק לתא המטען כדי שהתינוק לא ישהה בחוץ בקור וברוחות, ובכך ניצלה את התמימות והשירותיות שבי ,ובזמן שאני עוזר לבעלה להכניס את העגלה לתא המטען ניצלה את הזמן כדי לגנוב את כספי, הכסף שעבדתי עליו יום שלם של עבודה הלך ברגע אחד של תמימות ועזרה לזולת".


 

הנהג צירף להודעה סרטון, וכתב עוד: "אז אל תהיו תמימים, שתפו כדי שנהגי מוניות אחרים לא יפגעו, כי לפי הסרט שלפניכם זה כבר מקצוענים, התביישתי בשביל הילד שאמא שלו גונבת ומנצלת תמימות של נהגי מוניות ואנשים שרוצים לעזור וגונבים מהם, ובסוף היום הבנתי שכנראה שרות טוב = 0 פרנסה יומית".