גורמים רוסים מגבירים את המעורבות בבחירות בישראל, כך דווח הערב (רביעי) ב"כאן 11". על פי הדיווח, בישראל מזהים פעילות בולטת ומאורגנת, שתופסת תאוצה. אנשי סייבר אומרים שניתן לשים לב שהם באים מרוסיה, אך אין כיוון פוליטי, יש בעיקר בחישה מתמדת בכל מה שמעורר שסע וקונפליקט. הם הוסיפו כי יש פעילות מינורית שמזוהה גם אצל גורמים איראניים.
מוקדם יותר היום, השגרירות הרוסית בישראל התייחסה בחשבון הטוויטר הרשמי להאשמות שהופנו כלפיה. הציוץ לווה בתמונה שנכתב עליה - "הישארו רגועים והאשימו את רוסיה או את ההאקרים הרוסים". מספר שעות לפני כן, דובר הקרמלין הכחיש מעורבות רוסית במערכת הבחירות בישראל, או בזו של מדינה אחרת.

מאז התפוצצות פרשת "רוסיה-גייט", פרשת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016, נראה לדברי מומחים כי ישנה ירידה בניסיונות ההשפעה של הרוסים. עם זאת, הם לא עצרו בתחום הסייבר, כאשר נחשדו בביצוע של מספר מתקפות סייבר, בין היתר באירוע הפתיחה של אולימפיאדת החורף בדרום קוריאה.
בחודשים שקדמו לבחירות אמצע הקדנציה בארצות הברית, שהתקיימו בנובמבר האחרון, החשש הגדול היה שמא גורמים זרים, בהם הרוסים, יתערבו בבחירות הרגישות. לאחר הבחירות, גורמים בארצות הברית הודו כי אכן היו מספר ניסיונות בודדים של שיבוש הבחירות, אך הם לא השפיעו על התוצאה. בתוך כך, מאז פרסום הפרשה חברות טכנולוגיה כמו גוגל, פייסבוק וטוויטר החלו בביצוע מאמצים גדולים כדי לצמצם ולמנוע את המניפוליות והמעורבות של גורמים זרים על מערכות בחירות.