ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (רביעי) לדיווח בחברת החדשות לפיו החוקרים אישרו לו לקיים עימות עם עדי המדינה בתיקיו, אך הוא ביקש להתייעץ עם עורכי דינו ולא חזר אליהם כדי לממש את הבקשה. "עוד הדלפות מגמתיות ופייק ניוז בחדשות 2", אמר נתניהו, "פעמיים דרשתי עימות עם עדי המדינה. עכשיו המשטרה מנסה לגלגל אליי את האחריות למחדל הזה ולניסיון שלהם להסתיר את האמת. מספיק עם התירוצים. אני חוזר גם הערב על דרישתי לעימות. מגיע לציבור לדעת את האמת".



על פי הדיווח שפורסם בחברת החדשות, כשנתניהו ביקש בפעם הראשונה עימות, הוא אמר לחוקריו 'אני רוצה מאוד עימות, אבל אני חייב לבדוק עם עורכי הדין שלי, אני לא יודע אם ירצו'. בפעם השנייה כשביקש עימות מחוקריו אמר 'אני רוצה לעשות עימות אבל אני רוצה להיוועץ עם עורכי הדין שלי שוב'. החוקרים השיבו לו - אם תרצה אפשר לעשות עימות. על פי הפרסום, לדברי גורם בכיר המקורב לחקירה מאז לא חזר נתניהו אל חוקריו בעניין זה.

הגורם הבכיר הבקיא בפרטי החקירה אמר לחברת החדשות: "מאז החקירה האחרונה לפני כחצי שבה לא שמענו ממנו כלום, לא ממנו ולא מעורכי דינו בעניין הזה, כשהוא או הם רצו לדבר איתנו או להעיר משהו כמו בעניין ניצב ריטמן הם ידעו למצוא אותנו. הבנו בדיוק ההיפך, שהוא לא רוצה עימות כי הוא לא חזר אלינו. לומר עכשיו כשהחקירה הסתיימה שהוא רוצה עימות זה רק ניסיון שלו לעצור את ההחלטה שהוא מבין שצפויה להתקבל בקרוב מאוד".

פרקליטיו של נתניהו אמרו בתגובה לפרסום: "ראש הממשלה דוחה בשתי ידיים את הניסיון לגלגל אליו את המחדל שבאי-קיום עימות עם עדי המדינה. ראש הממשלה יזם ודרש פעמיים להתעמת עם עדי המדינה והעובדה שלא נערך עימות הוא מחדל שרובץ כולו לפתחה של המשטרה. גם הערב ראש הממשלה חוזר על דרישתו לעימות".