במסגרת ביקורו בסין: מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, אמר במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) כי הוא מעוניין בפסגה נוספת עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, במהלכה ינסה להגיע עמו לתוצאות משמעותיות עליהן הקהילה הבינלאומית "תברך". כך, דיווחה סוכנות הידיעות הסינית "שינחואה".

על פי דיווח נוסף מסין, קים אמר לנשיא הסיני שי ג'ינפינג במהלך שיח ביניהם כי הוא מקווה שהצדדים הרלוונטים "יקחו ברצינות את החששות ההגיוניים" של קוריאה הצפונית ויתנו להם מענה, זאת על מנת לקדם פתרון מקיף באשר לסכסוך בחצי האי הקוריאני. 
קים אמר לנשיא סין גם כי קוריאה הצפונית תמשיך לדבוק בעמדת הפירוק מנשק גרעיני. קים, שכבר עזב את סין, אמר לפני כמה ימים כי הוא מוכן לפגוש את טראמפ "בכל עת", אולם הזהיר כי קוריאה הצפונית תאלץ לנקוט בקו חדש במידה וארה"ב לא תקל בסנקציות עליה ולא תעמיד בפניה ערבויות ביטחוניות. 

הביקור בסין, הרביעי של קים בשנה האחרונה, הגיע בעקבות הדיווחים על מו"מ מתקדם בדרך לפסגה שנייה בין טראמפ לבינו, במטרה לפתור את הבעיות הנוגעות לתוכניות הגרעין והטילים של קוריאה הצפונית. מאז המפגש בין קים טראמפ, במהלכו הבטיח קים לפעול לפירוק מדינתו מנשק גרעיני, המשא ומתן לא רשם התקדמויות משמעותיות.  
כזכור, לפני מספר ימים אמר טראמפ כי מתנהל משא ומתן לגבי מיקום עבור פסגה נוספת עם שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. הנשיא הוסיף כי הסנקציות האמריקאיות על פיונגיאנג יישארו על כנן. בתחילת החודש, כתב בטוויטר כי הוא "מצפה להיפגש עם מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און שנוכח להבין כי לארצו יש פוטנציאל כלכלי גדול". טראמפ צייץ לאחר שרשת PBS דיווחה כי קים אמר שארצו לא תבחן או תעשה שימוש בנשק גרעיני ולא תעביר אותו לאחרים, וכי הוא מוכן לפגוש את הנשיא האמריקאי.