אירוע קשה נוסף באתרי הבנייה: איאד אסמאעיל אבראהים רג'ב, פועל כבן 40, נפל היום (חמישי) מגובה של ארבע או חמש קומות באתר בנייה ברחוב אבא הלל סילבר בנתניה. מותו נקבע על ידי צוות מד"א שהגיע למקום וזיהה כי הוא לא מגלה סימני חיים. 



פראמדיק מד"א, אושרי יצחק, סיפר כי "בחצר אתר הבניה שכב פועל בשנות ה-40 מחוסר הכרה עם פגיעה רב  מערכתית לאחר שנפל מגובה רב. ביצענו בו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



שי רומני, חובש באיחוד הצלה שהגיע לזירה, סיפר כי "כשהגעתי למקום הפועל היה ללא רוח חיים לאחר שנפל מהגג בקומה החמישית תוך כדי עבודתו עם דיסק מסור חשמלי באתר בניה".


יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, התייחס למותו של הפועל אמר כי "אני קורא למשרד העבודה ולכל הנוגעים בדבר לפעול במהירות לחקירת האירוע ולנקוט במלוא הסנקציות האפשריות כנגד חברת הבנייה והאחראים למקרה הנורא. אנו בעיצומה של מלחמה יומיומית כנגד הקטל והזילות המתמשכת בחיי העובדים בכלל ובפרט בענף הבניין. על כולם להבין את גודל השעה, לשלב ידיים ולטפל ביד קשה במקרים שכאלה - למען חיי העובדים ובטיחותם".

רק לפני יומיים, פועל בן 40 נפצע באורח קשה באתר בנייה ברחוב יחזקאל חרל''פ בחיפה. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא סובל מחבלות ראש וגפיים. ביום שני, פועל כבן 47 נפצע קשות בגפיו במהלך עבודה במפעל ברחובות. חובשים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן כשהוא במצב בינוני. יום לפני כן, פועל כבן 20 נפצע בינוני לאחר שנפל ממנוף במהלך גזימת עצים ברחוב צרפת בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח לניאדו. 

כזכור, לפני כחודשיים איימה ההסתדרות לשבות בעקבות המצב הרע וריבוי מקרי המוות באתרי הבנייה, אולם השביתה בוטלה לאחר שיו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שר האוצר משה כחלון ושר העבודה והרווחה חיים כץ הגיעו להסכמות ביניהם. בין היתר, סוכם כי יתווספו עשרות תקנים של פקחים למינהל הבטיחות התעסוקתית, הקבלנים יחויבו בתקן הפיגומים האירופי, רישיונות הבטיחות והעבודה על מנופים יוסדרו ויהיה ניסיון להטמעת רשתות ההגנה לעבודה בגובה.
 
עוד סוכם בין הצדדים, כי יושק ממשק עבודה בין מנהל הבטיחות במשרד העבודה, שיזין לראשונה במידע את רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון ושם יסווגו הקבלנים לרמות בטיחות שיילקחו בחשבון גם במכרזי עבודה ממשלתיים. זאת ועוד, הממשלה התחייבה לתיקון חקיקה עוד בכנסת הנוכחית שיאפשר לרשם הקבלנים סמכויות נרחבות בהתניית רישיון קבלן בהקפדתו על הבטיחות באתרי הבנייה שלו.