במשך החודשים האחרונים המדינה נשטפה בשמועות לגבי הדיירים החדשים והמפורסמים שייכנסו לבית "האח הגדול" בעונת ה-VIP שלו בזכיינית "רשת 13". את העניין הציבורי בתוכנית רק הגבירו השינויים שיתרחשו בגזרת המגישים, עם פרישתם של עפר שכטר ואסי ישראלוף וכניסתו של גיא זו-ארץ למשבצת הנחשקת. הערב המתח עומד להגיע לשיא עם שידור פרק הבכורה של העונה המדוברת וחשיפת הדיירים החדשים. 

כפי שפורסם ב-TMI במסגרת בורסת השמות, בין הדיירים החדשים והמפורסמים שעשויים להיכנס לבית עלו אנשי תרבות, בידור וטלוויזיה ביניהם נטלי דדון, בן זיני, אביבה תבורי, נרי ליבנה, שי חי לירן שטראובר. אך באח הגדול, כמו באח הגדול, שום דבר לא בטוח עד הרגע האחרון.



בדרך כלל, פרקי הפתיחה מביאים רייטינג גבוה לערוץ המשדר, והופכים פעמים רבות לפרקים הנצפים ביותר במהלך כל התוכנית כולה.

אז מה הסוד לניצחון בתוכנית? הלכנו ישר אל המנצחים הגדולים של העונות האחרונות של הריאליטי המצליח, טהוניה רובל, שי מיקה יפרח ואביחי אוחנה, וביקשנו מהם לתת טיפים למתמודדים החדשים והידועים. מה שבטוח, ומה שכולם הסכימו עליו, זה שהתוכנית הזאת תשנה לכל המשתתפים בה את החיים.

טהוניה רובל. צלם : רון קדמי
טהוניה רובל. צלם : רון קדמי


טהוניה רובל, שזכתה בעונה החמישית של הריאליטי ומאז הספיקה לקבל קמפיינים גדולים כדוגמנית, הגישה תוכניות בטלוויזיה וברדיו ולאחרונה אף קיבלה תפקיד רציני ראשון בתיאטרון במחזה "אנשים טובים" שכתב דיוויד לינדסי-אבייר לברודוויי, חלקה טיפים עם המתמודדים החדשים. "אני מאחלת לדיירים החדשים שייהנו מהחוויה ושיהיו אמיתיים עם עצמם", אמרה רובל, וסבירה כיצד התמודדה עם שהותה בבית. "איך להתמודד עם הניתוק? זה הזמן לעשות חשבון נפש עם עצמך, להתמודד עם הדברים".

שי מיקה, שזכתה בעונה השביעית של הריאליטי, ומאז הספיקה גם לזכור בריאליטי נוסף - "להיות זמרת" בערוץ 24 וכיכבה במדורי הרכילות, שיתפה גם היא ברשמיה לקראת העונה החדשה: "אני ממליצה ללכת עם האינטואיציה ועם ראש פתוח". יפרח, שזכתה בעונה לאחר שהמתמודד המוביל שי-חי עזב את התוכנית בסערה והמליץ למעריציו להצביע לה, הוסיפה והמליצה: "ליהנות מכל רגע בחוויה ולנצל את הזמן ללמוד להכיר את עצמך יותר טוב. כמו בזוגיות עם זה זה - אז זה שווה ניצחון".

שי מיקה יפרח, האח הגדול. צלם : רפי דלויה
שי מיקה יפרח, האח הגדול. צלם : רפי דלויה


אביחי אוחנה, שזכה בעונה השמינית של התוכנית ומאז הפך לאחד האנשים המדוברים במדינה, בין השאר בזכות הרומן שנרקם בינו ובין הדיירית מעיין אשכנזי שבניגוד למה שקורה בדרך כלל, לא התפרק מיד עם יציאתו מהבית, המליץ למתמודדים: "תהיה אותנטי, משוחרר, תבין את המפה, תן מקום לאחרים, כי זה מבליט אותך יותר, והכי חשוב להיות נאמן לעצמך". אוחנה, שסובל מבעיית ראייה, אותה הביא לקדמת הבמה בתוכנית, והכניס את השיח סביב לקויות ראייה אל המיינסטרים, הוסיף ואמר: "איך להתמודד עם הניתוק? אצלם זה חודש וחצי, אין באמת ניתוק. הם בחוץ לפני שהרגישו שנכנסו".

כזכור, מדובר בעונה השנייה של התוכנית בביתה החדש "רשת 13", אחרי ששודרה במשך שמונה עונות רגילות ושתי עונות VIP בזכיינית "קשת", והיא מהווה את ספינת הדגל הגדולה של הזכיינית והייתה התוכנית הכי נצפית בה מאז פיצוץ ערוץ 2 בנובמבר 2017.

 אביחי אוחנה. צלם : אמיר מאירי
אביחי אוחנה. צלם : אמיר מאירי