שני גברים נהרגו הלילה (שישי) בהתהפכות רכבם בכביש 4 בדרך ישראל בר יהודה, סמוך למחלף הקריות בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מות השניים. במהלך האירוע הרכב עלה באש וארבעה צוותי כיבוי של תחנה אזורית חיפה פעלו לכיבוייה, ואף חילוץ את הנוסעים, אך כאמור, מותם נקבע במקום. בוחני תנועה של המשטרה בוחנים את נסיבות האירוע.



רס"ר אסף נגרין אשר היה הראשון להגיע לזירה סיפר: "זירה קשה ומזעזעת. כאשר הגענו זיהינו רכב בוער כולו כלפיד. בכדי להנמיך את גובה הלהבות נתנו מכת מים ראשונית ואז זיהיתי כי ישנו גבר במושב הנהג. מיד ניגשנו וחילצנו אותו מתוך הרכב, בעודו ממשיך לבעור. זיהינו גבר נוסף אשר היה לכוד והרכב היה צמוד לבטונדה כך שלא התאפשרה גישה. משכנו את הרכב בעזרת כננת והסרנו את הדלת באמצעות כלים הידראוליים ורק אז עלה בידינו להוציאו. למצער, הסתיים האירוע בגביית חיי השניים".



הפרמדיקים של מד"א בנימין מורס ושלמה בן עמי הוסיפו: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כבר מרחוק ראינו עשן ואש גדולה וכשהגענו הבחנו ברכב הפוך על הגג שעולה באש ולא ניתן היה להתקרב, מחוץ לרכב שכב גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ובתוך הרכב הבוער נלכד אדם נוסף, לאחר שהכבאים הגיעו וסיימו את פעולות הכיבוי וניתן היה לגשת לרכב, ביצענו בדיקות רפואיות, ולצערנו שני הנוסעים היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".