"על שוחד הולכים לבית סוהר", כך אמר הבוקר (שישי) השופט בדימוס שלי טימן, בהתייחסו לתיקים נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתכניתו של ניסים משעלב-103FM. טימן הגיב בתכנית לדברי נתניהו בתקופה האחרונה בדבר האפשרות כי יוגש נגדו כתב אישום, ואמר כי "יש פה הסתה פרועה נגד מי ששמר עליו במשך חודשים ארוכים ועמד בפני הפגנות מול ביתו - היועמ"ש והפרקליטות". 



עוד אמר טימן כי "אין שום סיבה לקיים שימוע. אני ואתה לא היינו זוכים לשימוע. אי אפשר לדחות את עניין השימוע לאחר הבחירות משום שהציבור מכיר את נתניהו, אך אינו תומך באמסלם או חזן, ולכן הוא צריך לדעת מי עומד לפניו. האם זה מישהו שמיד לאחר הבחירות יצטרך להתמודד עם משפט? הוא לא יוכל לנהל מדינה עם שלושה אישומים. אין חיה כזאת". 


בדבר החשדות נגד נתניהו ומידת חומרתם, טען טימן כי "על שוחד הולכים לבית סוהר. גם אני ניזון מהעיתונות, אבל עושה רושם שיש שם ראיות טובות. נראה שמדובר בשוחד, ועל זה הולכים לבית סוהר, ואני רוצה להזכיר שגם על הפרת אמונים הולכים לבית סוהר". טימן אף השווה בין ראש הממשלה הנוכחי לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, וטען כי נתניהו זוכה ליחס רך יותר. "אולמרט לא זכה למה שזוכה לו נתניהו, הוא נכנס מיד למשפט עם עדות מוקדמת של טלנסקי בלי שיוכל לעשות משהו והפסיק להיות ראש ממשלה". 
באשר לאופן בו נתניהו אמור להתנהל במצב הנוכחי אמר טימן כי "הייתי מציע לו ללכת לעסקה שתתן לו לרדת בכבוד מהמקום שלו, אבל אני לא צופה שתבוא הצעה כזו ממנו, ולא בטוח שבית המשפט יקבל הסדר כשהאישום כזה כבד. צריך לזכור שגם היועמ"ש וגם החשוד - כולם אנשים, כל אחד עם האג'נדה שלו והחולשות שלו. אני יודע מה אני הייתי עושה - לא הייתי מאשר עסקת טיעון כזו".