העיתונאי והכותב הוותיק ב"מעריב", בן כספית, התייחס הבוקר (שישי), בתכנית של ניסים משעלב-103FM, למתקפות האחרונות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נגד מערכת המשפט ולפוסטים ברוח זו שפרסם בנו יאיר בחשבון הפייסבוק שלו, בהם טען בין היתר כי "מתרחש פה פוטש משטרתי, הם שולטים במשטרה ובפרקליטות".



"תראה, מצד אחד אני בדילמה", הסביר כספית בפתח דבריו. "אני באמת חושב שהרוב לא ראוי לתגובה. מצד שני, אנחנו בתקשורת וזה מעורר עניין, ולכן ההשוואה של יאיר נתניהו לטורקיה נכונה, משום שבשני המקרים מדובר בגרסה כזו או אחרת של ארדואן. אני רואה איך התלמיד נתניהו הולך בדרכו של ארדואן בהשמדת התקשורת והדמוקרטיה בישראל". 

"זה קצת מעייף להגיד את זה", הוסיף העיתונאי הוותיק, "אבל אף אחד פה לא שולט בשום דבר. היו פה ראשי ממשלה שנחקרו, כמעט כל אלו שכיהנו ב-20 השנים האחרונות, שניים עזבו את תפקידם בגלל חקירות.. בקיצור, זה כל כך עלוב ושפל לנסות לקעקע את מה שנותר מאמון הציבור במוסדות החשובים האלה, כמו המשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש. אין לנו מערכת אחרת, וזה מוציא מהדעת, אבל זה מה שיש". 
בהתייחס לפוסטים האחרונים של יאיר נתניהו, אמר כספית: "הוא אומר מה שאביו לא יכול להגיד. זה הסלוגן של אורן חזן, דרך אגב. נתניהו ג'וניור זה הברקה גאונית, הוא אומר את זה בצורה בוטה, ברמה של טרול. אביו הוא ראש ממשלה שלא יכול לומר את הדברים האלה. אני מקווה שרוב הציבור הישראלי הם אנשים נורמטיביים שוחרי ממלכתיות, שלא חושבים שצריך לשרוף את המועדון כדי להציל את הנשיא המכהן הזמני".
על מצבו של רה"מ הוסיף כספית: "הוא בלחץ גדול, באותה הודעה גרוטסקית שלו לעיתונות ביום שני אפשר היה לראות את הביטחון העצמי שנסדק, הוא נראה כמו מישהו לכוד שהבין, מהפרסום של גיא פלג על המפגש של היועמ"ש עם קודמיו, שסגרו עליו. הוא בבת אחת הבין את זה, ומהתחושה שמנדלבליט לא יעשה לו את זה - הוא התחיל להבין שמנדלבליט יעשה לו את זה. בסופו של יום, אני חושב שגם בקרב מצביעי הליכוד יש גרעין מסוים ומשמעותי שלא יסכים שישרפו לו את המועדון".
"הוא מבין שהולכים להגיש נגדו כתבי אישום", קבע איש התקשורת. "אתם שואלים לאן נעלם ה'לא יהיה כלום כי אין כלום'? הוא פשוט נגוז. הוא אמר למקורביו שהוא לא מאמין שהיועמ"ש יעשה את זה, הוא בנה על דברים שאני לא מבין למה הוא התכוון.. ופתאום מודיעים לך שהקרחון שהספינה שלך פגעה בו יטביע אותך. אני חושב שהמקורבים שנשארו, שאינם עדי מדינה - חושבים שהוא עשה טעות בנאום. הוא מצפה לסוג של אקזיט שלא יכלול מאסר בפועל".
"אני ממליץ לו לעשות עסקה ולהימלט ממאסר", המשיך כספית "יכול לקרות נס, יש אפשרות שיש משהו שאנחנו לא יודעים. אבישי גרינצייג פרסם במעריב שהוא יודיע עד סוף פברואר. מי שחשוב שמשהו ישתנה שם את כספו על קרן הצבי. על שוחד הולכים במדינת ישראל לבית סוהר, לכן הוא צריך להפסיק לחשוב על ראשות הממשלה ולהתחיל לחשוב על החירות האישית שלו. אני לא אשמח אם הוא יילך לבית הסוהר, זה יהיה יום עצוב".
את דבריו חתם בהתייחסות לסקר שטוען כי 36% הושפעו לרעה מהנאום של נתניהו: "זה נתון די דרמטי, זה אומר שמי שחושב שנתניהו הקוסם שוב הקיש בתופי הטם-טם... טועה. יש אנשים שלא עובדים בשביל לשרוד. יש קווים אדומים".