רוב מכריע של הליכודניקים מתנגד לכך שראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו יתפטר מתפקידו גם אם יוחלט להגיש נגד כתב אישום לאחר שימוע, כך עולה מתוצאות מדגם "הלאומיאדה" שהתפרסמו הערב, עם צאת השבת. מבין באי "הלאומיאדה", אירוע שכונה בעבר "ליכודיאדה" וננעל הערב באילת ,69.4% אמרו כי נתניהו לא צריך להתפטר מתפקידו "גם אם יוגש חס וחלילה כתב אישום נגדו לאחר שימוע של היועץ המשפטי לממשלה".
 
לעומתם, 11.2% תומכים בהליכה במקרה כזה למשאל כדי שהציבור יכריע בסוגיה. 9.9% סבורים שהוא צריך להתפטר מתפקידו ול-9.5% מבאי ה"לאומיאדה" לא היתה דעה בנושא.
 
עד כמה פופולרי ראש הממשלה נתניהו אצל חברי הליכוד אפשר ללמוד מהנתון הבא. 89.5% מבאי "הלאומיאדה" בדעה שאילו המחנה הלאומי היה מתאחד למפלגת ימין אחת גדולה בבחירות הקרובות, נתניהו הוא שצריך לעמוד בראשה לעומת בני גנץ שמשתרך הרחק מאחור עם 4.9% ואחריו משה כחלון 2.9%, נפתלי בנט עם 2.4% וסוגר את הרשימה יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עם 0.2%.
 

בנושא אחר, הביעו 44.2% התנגדות לכך שהליכוד ישריין מקום לנפתלי בנט ולאיילת שקד לעומת 23.1% שהשיבו "כן, אסור להסתכן בשריפת קולות". מבין השניים מעדיפים בליכוד את איילת שקד – 17.3% לעומת 1.9% בלבד שהיו רוצים לראות את בנט לבדו מצטרף למפלגה. השנה, בניגוד לעבר, בגלל הקרבה לפריימריז האמיתיים בליכוד, החליטו עורכי מדגם "הלאומיאדה" לא לדרג את השרים וחברי הכנסת אלא הסתפקו בציון 10השרים ו-15 הח"כים המועדפים על משתתפי המדגם בקרב כל נציגי מפלגות הימין בכנסת.


 
מהשרים שנכללו בעשירייה הראשונה הם גלעד ארדן, ישראל כץ, מירי רגב, יריב לוין, גילה גמליאל, צחי הנגבי, יובל שטייניץ ואופיר אקוניס אליהם הצטרפו גם יואב גלנט, שחבר רק בשבוע שעבר שמית לליכוד, ואלי כהן מכולנו. מי שלא נכלל בעשירייה המועדפת הם השרים משה כחלון, חיים כץ, זאב אלקין, נפתלי בנט, אורי אוריאל ואיילת שקד.
 
15 הח"כים המועדפים על באי "הלאומיאדה", לא על פי דרוג, הם: יולי אדלשטיין, דוד ביטן, יואב קיש, ציפי חוטובלי, דודי אמסלם, מיקי זוהר, ענת ברקו, אבי דיכטר, אברהם נגוסה, נורית קורן, אורן חזן, שרן השכל ואמיר אוחנה אליהם הצטרפה גם אורלי לוי אבקסיס. ברשימה זאת לא נכללים ירון מזוז, יהודה גליק, אוסנת מארק ושאר הח"כים של הבית היהודי, ישראל ביתנו וכולנו.
 
במדגם הפריימריז במחוזות בליכוד נבחר על משבצת נציג הנגב גלעד שרון, למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו ומנהלת הליכוד מתנגדים לאפשר לו להתמודד משום שחסרים לו 100 ימים לתקופת האכשרה הנדרשת כחבר ליכוד. שרון עטר בסוף השבוע לבית הדין של הליכוד בנושא.