שרת התרבות מירי רגב התראיינה אתמול בחדשות עשר ויצאה להתקפה על היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, פרקליטות המדינה, מפלגות האופוזיציה והמתמודד החדש על ראשות הממשלה, הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף במיל' בני גנץ: "אני מצפה ממי שפשט את מדיו, והחליט להגיע לזירה הפוליטית, שיחשוף מי הוא. אל תתחבאו מאחורי מילים. קח אחריות על מה שעשית".

שרת התרבות סיכמה את הקדנציה שלה במשרד ואמרה: "אני חושבת שעשיתי מהפכות אדירות בתיק התרבות. עשיתי מהפכות שאני חושבת ששני שרים אחריי לא יצליחו לתקן. גם אם הם ירצו להחזיר את המצב לקדמותו, הם לא יצליחו. צריך להבין שתרבות זו זכות בסיסית לכל אזרח במדינת ישראל - אין תרבות גבוהה ותרבות נמוכה יש כאלה שאוהבים את הכינור ויש כאלה שאוהבים את העוד".
 
על היועץ המשפטי לממשלה אמרה רגב: "אני חושבת שיש על מנדלבליט הרבה מאוד לחצים. גם של אג'נדה בתוך הפרקליטות, בתוך הייעוץ המשפטי לממשלה, בתוך אותם גורמי אכיפת החוק. הלחץ שיש מטעם, כמובן, אליטה כזאת או אחרת, מטעם השמאל בכותרות כנגדו, בהפגנות כנגדו, בהשחתת הקבר של אביו זכרו לברכה, עושים כאן לחץ מאוד מאוד מאוד אינטנסיבי כדי שהוא יעשה את הכל כדי לפגוע באמון הציבור בנתניהו". 

השרה הוסיפה: "לא יכול להיות שהיועץ המשפטי לממשלה שולח אלינו השרים, מכתבים, שבהם הוא מבקש לא לקבל החלטות כרגע בגלל שאנחנו בתקופת בחירות, והוא בעצמו רוצה להשפיע על מערכת הבחירות באמצעות שימוע, כשלראש הממשלה אין את הדרך להגן על עצמו. אז אין בעיה, אתה רוצה להתחיל בתהליך שימוע? תן לראש הממשלה גם להגן על עצמו עד לבחירות".

על הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף במיל' בני גנץ אמרה השרה רגב: "אני מצפה ממי שפשט את מדיו, והחליט להגיע לזירה הפוליטית, שיחשוף מי הוא, שיגיד מי הוא ולא יענה לגלנט ולאחרים באיזו אמירה 'אני מצפה שאנשים ידברו בממלכתיות'. אל תתחבאו מאחורי מילים כאלה ואחרות. אתה רץ לפוליטיקה, אתה רוצה להתמודד על ראשות הממשלה? נא תגיד מי אתה, במה אתה מאמין, ומה האג'נדה שלך וקח אחריות על מה שעשית".

עוד אמרה רגב על התבטאויותו של גנץ על השר יואב גלנט: "אני לא חושבת שלהגיד את האמת זה ממלכתיות שהלכה לאיבוד, אני חושבת שקצת מתבלבלים בין המונח ממלכתיות לבין לא להגיד את האמת, או לא לשים את הדברים כמו שהם על השולחן".

על מערכת הבחירות הקרוב אמרה רגב כי "השמאל מבין שמי שמביא את הימין לשלטון זה רק נתניהו. השמאל מבין, שאם נתניהו נופל, הימין נופל. לא לחינם יאיר לפיד אמר 'יופי שיש פיצול בימין, אנחנו נוכל לחזור לשלטון', אז אני מציעה ליאיר לפיד להירגע". רגב הוסיפה לתקוף את מפלגות האופוזיציה: "גבאי בכלל לא קיים, ציפי לבני חיה בסרט, לא יעזור להם. כל המפלגות שמסביב הן מפלגות לוויין, מפלגות אווירה, מפלגות בלי באמת מסורת ומורשת, כמו הליכוד".

על המשך דרכה ושאיפותיה לפריימריז בליכוד: "אני באופן אישי רוצה להגיע לחמישייה הראשונה, לחמישייה הפותחת. אני מאמינה שבסופו של יום הליכודניקים שחושבים מי היא הנבחרת הטובה מי מייצג את הקול שלהם. אני מאמינה שבסופו של דבר הם ירצו לראות אותי כחלק מהנבחרת המנצחת של הליכוד".