נערה בת 13 מוויסקונסין שנעדרה מאז שהוריה נרצחו לפני כשלושה חודשים התגלתה בחיים אחרי שהצליחה להימלט מהחוטף שהחזיק בה. המשטרה עצרה את החשוד שמואשם כעת גם ברצח הכפול.
גופותיהם הירויות של ג'יימס ודניז קלוס התגלו בביתם בעיירה בארון ב-15 באוקטובר אחרי שהמשטרה קיבלה שיחה בלתי ברורה מהטלפון הנייד של האם. בתם של השניים, ג'יימי, נעלמה ונפתחו חיפושים אחריה, כאשר במשטרה הבהירו כי אינה חשודה ברצח. לאורך כל התקופה, האמינו בני משפחתה של קלוס כי היא עדיין בחיים, ובסוף השבוע התגשמו תקוותיהם באופן דרמטי.
ביום חמישי אחר הצהריים, טיילה תושבת העיירה הקטנה גורדון, כמאה ק"מ מבארון, עם הכלב שלה, כאשר לפתע ניגשה אליה נערה שנראתה מבולגנת עם נעלי גברים שצעקה "תעזרי לי" וסיפרה לה שהיא ג'יימי קלוס. השתיים ניגשו לאחד השכנים, פיטר קסינקס, שמיד התקשר למוקד החירום. "זה היה כמו לראות רוח רפאים", אמר. "כי ראינו את השלטים ואת התשדירים עם התמונה שלה, ופתאום היא במטבח שלי".

בעקבות התיאור שסיפקה הנערה, עצרו השוטרים את ג'ייק תומס פטרסון (21), מובטל ללא עבר פלילי, שהתגורר בבקתה בהמשך השביל שבו התגלתה. בחיפושים התגלה רובה שלפי החשד שימש לרצח של ההורים והשריף המקומי, כריס פיצג'רלד, ציין שפטרסון ביצע במכוון את הרצח על מנת לחטוף את קלוס, אם כי עדיין לא ברור מדוע הוא בחר בה. לפי השריף, פטרסון אף גילח את שערו לפני החטיפה על מנת שלא להשאיר סימנים בזירה.
ביום שישי עברה קלוס בדיקות בבית החולים ונמסר כי מצבה טוב והיא התאחדה בסוף השבוע עם משפחתה המורחבת. "ג'יימי היא הגיבורה במקרה הזה. אין שאלה לגבי זה והיא זו שסייעה לנו לפצח את התיק", אמר השריף. "הרצון של הילדה לשרוד - זה דבר שלא ייאמן".