בנק הפועלים מעניק חסות לחודש ההתרמה למען ילדי וראייטי ולמשדר ההתרמה השנתי, שייערך ב־22 בינואר 2019. במהלך יום ההתרמה, יקבלו בנקאי "פועלים בטלפון" את שיחות התורמים ויאספו את כל התרומות לעמותה. כמו כן, יעמיד בנק הפועלים לרשות עמותת וראייטי את אפליקציית ביט כערוץ התרמה נוסף, באמצעות כפתור ייעודי שיתווסף לאפליקציה ויאפשר את מתן התרומה לילדים. במהלך החודש ייזום הבנק פרסומים המזמינים את הציבור לתרום.

ארגון וראייטי הוקם במטרה לסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. התמיכה שנותן הארגון לילדים עוזרת להם לתפקד טוב יותר, לפתח עצמאות, לתקשר, ללמוד ולהתפתח, ובסופו של דבר להשתלב בקהילה ובחברה בצורה הטובה ביותר. במשך השנים עזר ארגון וראייטי לעשרות אלפי ילדים שסובלים מאוטיזם, משיתוק מוחין, מתסמונת דאון ומלקויות אחרות, מכל המגזרים, העדות והדתות, להשתקם ולהשתלב בחברה הישראלית.
אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "כמוסד פיננסי מוביל, אנו רואים את התרומה לקהילה כחלק מאחריותנו. ההירתמות שלנו למען ילדי וראייטי היא יוזמה נוספת, המצטרפת לשרשרת יוזמות ולתמיכה רציפה לאורך שנים בחברה ובקהילה בישראל, על גווניה השונים".