בית המרקחת המקוון הראשון בישראל, Epharma (איפארמה), משיק לראשונה שירות מהפכני: משלוח חינם עד הבית עבור חולים הזקוקים לקנאביס רפואי, נוסף על תמיכה וליווי רפואי, החל משלב בקשת האישור עד אספקת הקנאביס. במסגרת הרפורמה בקנאביס הרפואי של משרד הבריאות, שקבעה בין היתר כי קבלת השירות למטופלים תיעשה ישירות מבתי המרקחת ולא מהמגדלים, החל באפריל אשתקד הפיילוט לאספקת הקנאביס היישר לבית הלקוח.
מאז השקת הרפורמה, שנועדה להקל על אספקת הקנאביס הרפואי לכ־30 אלף המטופלים הנזקקים לתרופה ברחבי הארץ (שעד כה היו תלויים בנקודות האספקה המעטות שהיו קיימות בארץ) הנזקקים לתרופה יכולים לגשת לרשתות שקיבלו רישיון ועברו את ההסבה המתאימה (קורסים מיוחדים לצוות העובדים ותגבור האבטחה הנדרשת להחזקת המוצר הפופולרי). חשוב לציין כי מלבד העלות של רכישת הקנאביס הרפואי, משתמש חדש צריך לעבור גם הדרכה מקצועית בתשלום.
ברפורמה החדשה נכללת גם רשת איפארמה, שהקימה בחברה את מחלקת "גרין פארמה" במטרה לסייע בפתרון חלק מהקשיים שנוצרו כתוצאה מהשינויים בענף, בעיקר בכל הנוגע לאספקת המוצר למטופל והטיפול הכולל בו. "מהרגע שהלקוח מקבל מרשם, הוא פונה אלינו, ולאחר ייעוץ של רוקח מטעמנו אנו שולחים לו את התרופה הביתה ללא עלות ומספקים לו הדרכה ללא תשלום על ידי אח או אחות", מספר מנכ"ל איפארמה ירון ברגר. "מהרגע שהוא מתחיל לצרוך את התרופה, אנו עומדים לרשותו - במענה טלפוני, בצ'אט אונליין ובסיוע בהודעות SMS, ואף הקמנו אתר ייעודי לשם כך. אנו חוסכים למטופלים את הצורך בריצות ממקום למקום כדי לקבל את החומר ולעבור את ההדרכות, ומרכזים הכל בבית הלקוח".

אחד השינויים הגדולים ברפורמה הוא ביטול המחיר האחיד למוצר והמעבר לתשלום עבור משקל (כ־150 שקל לעשרה גרם ברוב הרשתות). אולם באיפארמה מדגישים כי הם מציעים במחיר זה את כל החבילה, כולל המשלוח והסיוע, ללא קשר לכמות הנצרכת. "את כל הסיוע והטיפול עטפנו במחיר דומה לזה שמשלם לקוח בדלפק, בלי הליווי, ההדרכה והמשלוח עד הבית שאנו מציעים בחינם".
הפעילות מרוכזת בשני מוקדים - בראשון לציון ובקריית אתא, כך שהפרישה מאפשרת הגשת שירות יעיל למרבית האזורים בארץ. ברגר מדגיש כי היתרון בבית מרקחת מקוון הוא היכולת לשלב מוצרים נוספים המשלימים את הטיפול בלקוח. "בית המרקחת שלנו הוא מהגדולים במדינה מבחינת תרופות וציוד רפואי. מטופלים שנזקקים לקנאביס רפואי צריכים לרוב גם תרופות ומוצרי פארמה משלימים, ולשמחתי אני יכול לספק את כל הדרוש להם".