זה לא מסתיים בסרט: ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן" שעומד לצאת בשנת 2020 מעורר עניין רב ברחבי העולם, הפרטים ששוחררו ממנו ביניהם שברי עלילה וכמה תמונות איסנטגרם כבר משגעים את המעריצים, אך היום (שני) נחשף כי גל גדות הולכת לחזור לדמותה של "וונדר וומן" פעם נוספת, ושונה לגמרי ממה שראינו אותה עד היום.



השחקנית הישראלית תחזור לחליפת אשת החיל הידועה מהר משחשבנו, כבר בפברואר הקרוב, כשהיא תגלם את גיבורת העל האהובה, בסרט הבא בסדרת הסרטים המונפשת "סרט לגו 2: החלק השני".





גדות הולכת לתרום את קולה לדמות הממוחשבת, ותיקח את התפקיד מהשחקנית קובי סמולדרס שגילמה את "וונדר וומן" בסרט ה"לגו" הראשון. השחקנית הישראלית תצטרף לרשימה מכובדת של שחקנים שידובבו את הסרט, ביניהם מרגוט רובי וג'ייסון מומואה שיגלמו את הארלי קווין ואקוומן.



ההחלטה לקחת את גדות לתפקיד היא לא מפתיעה במיוחד, לאור ההצלחה חסרת התקדים של הסרט "וונדר וומן" שגרף עד היום 821.8 מיליון דולר בקופות מסביב לעולם. יש לציין כי הסרט הראשון בסדרת "לגו" יצא לאקרנים בשנת 2014, לפני "באטמן נגד סופרמן" בו גדות עשתה את הופעת הבכורה שלה כ"וונדר וומן", וכאשר עדיין לא הייתה מזוהה עם הדמות, ולכן נבחרה לתפקיד שחקנית אחרת.



כזכור, גדות כבר עשתה תפקיד דיבוב אחד גדול, כאשר בחודש אוגוסט האחרון, יצאה הודעה כי גדות הצטרפה לקאסט של סרט האנימציה "ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2", והשחקנית פרסמה טריילר מתוך הסרט המציג אותה כנהגת מירוצים קשוחה ויפהפייה. הסרט יצא לאקרנים בנובמבר וזכה להצלחה קופתית.