כ-15 פעילים מרכזיים בקבוצת "הליכודניקים החדשים" זומנו להיום למצודת זאב בתל אביב לשימוע בטרם הפסקת חברות בליכוד. השימוע מתקיים בפני בפני יו"ר ועדת הבחירות של המפלגה השופט בדימוס מנחם נאמן.
 
בזימון אותו שלח מנכ"ל הליכוד צורי סיסו נכתב כי "מעדויות משמעותיות שהונחו על שולחני עולה כי הנך פעיל ב"ליכודנקים החדשים". בליכוד הצטברה מסה קריטית של ראיות משמעותיות שממנה עולה באופן חד משמעי ובמובהק כי הליכודניקים החדשים מנהלים התפקדות המונית של אזרחים לליכוד, שאינם מזדהים עם מטרותיו ושאינם מתכוונים להצביע לליכוד בבחירות לכנסת. הליכודניקים החדשים, כך עולה מהתיעוד הרב, התפקדו לליכוד רק כדי לזכות בזכות לבחור ולהיבחר למוסדותיו ובזכותל לבחור ולהיבחר לרשימת מועמדי הליכוד לכנסת ודרך כך לסכל את יכולת הליכוד  לממש את מטרותיו".
 
עוד נאמר בזימון לשימוע כי "הליכודניקים החדשים היא תנועה פוליטית מאורגנת של השמאל. לתנועה יש מנהיג, ליאור מאירי, ושדרת ניהול המורכבת מפעילים. מר ליאור מאירי היה בין י וזמי תנועת הליכודניקים החדשים והוא נימנה על מנהליה". לזימון מצורפות ראיות לכאורה המלמדות על מטרת הפעלות של הליכודניקים החדשים. בסיום המכתב נאמר כי "מהראיות שהונחו בבית מנהלת הליכוד עולה כי קיבלת את חברותך בליכוד ואת הזכות לבחור ולהיבחר לרשימת הליכוד לכנסת על יסוד הצהרת שקר. מעשים אןלה מגבשים חשד לכאורה על עבירה של קבלת דבר במרמה שדינה שנת מאסר". 
 

בסרטון בעמוד הפייסבוק שלו הגיב אמש ליאור מאירי, מייסד הליכודניקים החדשים, על הזימון ואמר: "הזימון לשימוע מעיד על זה שהם מפחדים ומנסים להילחם בקבוצה פוליטית באמצעים מנהלתיים, מקארתיסטים ולא חוקיים. בית הדין של הליכוד כבר פקד להחזיר את כולנו לתנועה והם התעלמו מזה וביזו אותו. אני הולך לשימוע. לא יודע מה יהיה וגם אם יצליחו בשימוע, נערער לכל הערכאות. לכל זה יש רק תשובה אחת - להכניס שישה חברי כנסת משלנו לרשימה. להגיע 10,000 איש לפחות ולהצביע ביחד".

עוד הוסיף מאירי כי "היום ייסגר ההדסטארט שלנו. כשאהיה בשימוע, אני מצפה מכל מי שהתפקד לשים קצת כסף כדי שנוכל להילחם באנשים האלה ולהכניס את האנשים שלנו לרשימה. אז קדימה, היכנסו להדסטארט". כזכור כוונת הליכוד לסלק משורותיו אלפי מתפקדים מקרב הליכודניקים החדשים נחשפה לראשונה במעריב.