התפתחות משמעותית בפרשת הרצח הכפול של בני הזוג תמר ויהודה כדורי, שהתרחש בשכונת ארמון הנציב בירושלים, נרשמה ביממה האחרונה. כל הפרטים נמצאים ותלויים תחת צו איסור פרסום שהוטל על הפרשה.



השניים, יהודה בן ה-71 ותמר בת ה-67, לא נראו מאז יום חמישי. שלשום הגיעו כוחות ההצלה לביתם פרצו פנימה, וגילו את גופותיהם בדירת מגורים ברחוב
אלקחי, כשעל גופם סימני חבלה.

צוות לוחמי אש שהגיע למקום השתלשל אל תוך הדירה דרך מרפסת הבית, ובתוכה איתר את גופת הגבר כשסביבה כתמי דם ובחדר אחר נמצאה גופת האישה, כשגם סביבה כתמי דם. מחקירת האירוע עלה כי מדובר ברצח.
מפקד תחנת עוז שבמרחב קדם במחוז ירושלים, סגן ניצב שימי מרציאנו אמר כי "כל הכיוונים של האירוע נבדקים. מחוז ירושלים מפעיל את כל האמצעים שברשותו ואת כל המעבדות כדי להגיע למרצחים. זה אירוע של רצח וכל הכיוונים נבדקים. לא יכולים להצביע על כיוון כזה או אחר. נבדוק את הדברים ונעדכן בהמשך".

"שכונה מועדת לפורענות"

רחל לוי, אחותו של יהודה, דיברה היום בכאן ב' ונשאלה האם היא מודעת להתפתחות החדשה ואמרה: "אני מאוד מקווה שהמשטרה פיענחה את הרצח הזה. צריך לסגור את המעגל כדי שזה יפוענח. אני חושבת שזה משהו לאומני, באותו רחוב נדקרה נערה 36 שעות קודם. אתם יודעים יותר מאיתנו על מה שקרה שם. אני אשמח אם יעדכנו אותנו יותר". 
 
"יהודה אחי היקר, 71 שנה, העברנו מספר ילדים וצחקו", סיפרה. "הוא היה ילד מלא חיים, תלמיד מצטיין, אח מצוין, בעל טוב. איש צדקה וחסד, מה יש עוד להגיד? זה לא מס שפתיים. כל מי שפנה אליו מצא אוזן קשבת ויד פתוחה. זה לא נתפס, זה לא ניתן לעיכול וזה גם לא ייתפס בעתיד. זה הלם. כולנו, כל האחים גרים בירושלים, והיינו קרובים מאוד".
 
"השכונה הזאת מועדת לפורענות לצערנו", הוסיפה רחל. "כל כך הרבה פיגועים היו בשכונה הזאת, שאי אפשר לספור. לפני שנתיים דקרו שם חיילות, זאת שכונה שקרובה לקו התפר והכל יכול להיות. אם היו חוקרים את הנערה יותר, יכול להיות שהרצח הזה היה נמנע. איש דוקר ונעלם, באותו רחוב, פחות מ-200 מטרים, נרצחים שני בני זוג. אני כמעט בטוחה שזה אותו אדם".