ויכוח מטופש בין שני חברים טובים הסתיים במעצר של אחד ופינויו לבית החולים של השני. קטין כבן 15 נעצר היום (שלישי) בחשד שדקר אתמול תלמיד בן 16 בבי"ס באזור השרון. מבדיקה ראשונית של השוטרים שהגיעו למקום, התברר כי תלמיד בן 15 דקר תלמיד אחר בן 16 בתוך מתחם ביה"ס, זאת על רקע וויכוח בין השניים. 

הוויכוח המילולי גלש לאלימות פיזית, כאשר אחד הנערים שלף סכין ודלק אחר חברו. הוא דקר אותו בזרוע ובעורף, וכשהקורבן רכן קדימה דקר אותו בעכוז. במזל, הטלפון החכם שלו היה בכיס האחורי, דבר שבלם מעט את הדקירה. עם הגעת השוטרים למקום הוא נעצר, והוביל אותם למקום שבו הושלכה הסכין המגואלת בדם. הוא הובא לבית משפט השלום בפתח תקווה, לדיון בהארכת מעצרו. מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע נמצאות בבדיקה. 
 
הסכין בה השתמש התלמיד כדי לפצוע את חברו. צילום: דוברות המשטרה
בפברואר בשנה שעברה, נער בן 17 שניהול ויכוח עם נער בן גילו בפנימייה במושב רווחה, דקר אותו בעת ששהו יחד עם נערים נוספים בחדר האוכל של המוסד החינוכי הפועל בתוך בית פרטי דו-מפלסי. בשלב מסוים התפתח הוויכוח לכדי תגרה אלימה במהלכה נטל החשוד ברצח סכין, ככל הנראה מאלו שנמצאים במטבח, ודקר את הקורבן מספר פעמים בפלג גופו העליון.

נערים ואנשי צוות ששהו במקום זינקו לעברו של החשוד והצליחו לעצור אותו ולהרגיעו בצד. צוות מד"א שהוזעק למקום זיהה את הפצוע שכשהוא מוטל על הרצפה מתבוסס בדמו, ולא נותר לו אלא לקבוע את מותו במקום לאחר ניסיונות החייאה. בלשי משטרה ושוטרים שהגיעו לזירה עצרו את החשוד והובילו אותו לחקירה במרחב לכיש. בשלב זה לא ברורות עדיין נסיבות הוויכוח. מדובר במוסד בו שוהים כ-20 נערים המשובצים במקום על פי צו שיפוטי של בית המשפט, ועל פי נוהל המוסד המנוהל על ידי משרד הרווחה, מחולקים הנערים לשתי קבוצות של עשרה כל אחת, כשלכל קבוצה צוות חינוכי, אנשי רווחה ואנשי צוות. באותה שעה הקבוצה שבה משובצים שני הנערים הייתה בחדר האוכל, וכעת נחקר על ידי המשטרה מה הוביל להתפתחות האירוע החריג והטרגי.