במצבי חירום, בעת אסונות טבע או באזורים המרוחקים ממרכזי אוכלוסייה, אספקת המים נפגעת לעתים או שאינה זמינה כלל. עבור מקרים אלה, פיתחה חברת Watergen הישראלית רכב לאספקת מים בשעת חירום, ללא צורך בתשתיות ובהתקנה קלה ומהירה בכל תנאי מזג אוויר. 
 
ה־ERV (Emergency Response Vehicle) מייצר את מי השתייה מהלחות באוויר ומהווה מקור בלתי מוגבל ומתחדש למים נקיים וטהורים. המתקן שנמצא על הרכב מסוגל לייצר עד 900 ליטר מי שתייה ביום, והוא מצויד במיכל אגירה פנימי המכיל 200 ליטר ובמתקן מזיגה מובנה המאפשר מזיגת מים קרים או בטמפרטורת החדר. רכב החירום החדש כבר הוכיח את עצמו כשסיפק מים נקיים לכוחות ההצלה הרבים בזמן המאמץ לכיבוי השריפה הגדולה שהתרחשה לאחרונה בקליפורניה. 
 
הטכנולוגיה המהפכנית של Watergen זיכתה אותה בתואר חלוצת טכנולוגיה מצילת חיים בעולם על ידי הפורום הכלכלי העולמי. גם איגוד טכנולוגיות הצרכנים (CTA) בחר בה כפיתוח החדשני הטוב ביותר בקטגוריית הטכנולוגיה המיטיבה עם העולם. "אנו נמצאים בימים שבהם מקורות אספקת המים הולכים ומצטמצמים והמצב הולך ומחריף", אומר יו"ר Watergen, מיכאל מירילשוילי. "הטכנולוגיה של ווטר־ג'ין היא הפתרון האולטימטיבי".