כשלא מרגישים טוב לא תמיד יש כוח ללכת לרופא, וזה נראה קל יותר לחכות שהבעיה תעבור מעצמה או באמצעות פתרון מקורי שנמצא לה. הבעיה בזה היא, שלא מעט פעמים זה עלול ליצור בעיות חמורות יותר מאלו שהיו מלכתחילה. את הלקח הכואב הזה למד לאחרונה גבר בן 33 מאירלנד, כשהדרך בה ניסה לטפל בכאבי הגב שלו סיבכה אותו קשות. מעבר לכך, המקרה היה כל כך יוצא דופן, עד שהוא נכנס לכתב עת לספרות רפואית, במקרה שהוגדר כראשון מסוגו.

אבל מה שהגבר האלמוני עשה התגלה ממש במקרה, כשהוא הגיע לחדר מיון בגלל שנפגע בגבו לאחר שהרים חפצים כבדים. במהלך הבדיקה, הרופאים שמו לב שהזרוע הימנית שלו אדומה ונפוחה מאוד, וכששאלו אותו על כך נדהמו ממה שהיה לו לומר. "הוא סיפר שהזריק לעצמו לווריד ולשריר מנה חודשית של זרע במשך 18 חודשים רצופים, באמצעות מזרק שקנה באינטרנט", כתבה ד"ר ליסה דאן, בדו"ח שפורסם ב-Irish Medical Journal.  לדבריה, הוא כינה את מה שעשה "שיטה חדשנית לטיפול בכאבי גב".
 
אך לצערו של הגבר, לא רק שה"טיפול" לא עזר לכאבי הגב שלו, הוא גם גרם לבעיה רפואית נוספת. מבדיקה מעמיקה של הזרוע, התברר שהזרע נאגר בתוך השרירים, מה שהוביל לזיהום ברקמות הרכות. בהתחלה הסימפטומים היו רק במקום ההזרקה, אך תוך 24 שעות הם התפשטו לכל אורך הזרוע. לדבריו של הגבר, ביום שקדם לכך הוא הגזים "קצת" והזריק לעצמו מנה משולשת של זרע. כדי להלחם בזיהום, הוא קיבל עירוי אנטיביוטי תוך ורידי, כשבמקביל במהלך שהותו בבית החולים כאבי הגב שלו פחתו מעצמם.
 

מה שהדהים את הרופאים יותר מכל במקרה המוזר הזה הוא שאין עדויות קודמות בספרות הרפואית על אנשים שהזריקו לעצמם זרע למטרות רפואיות.
גם מחיפוש באתרים לא רפואיים לא נמצאו שום מקרים דומים לכך, שיכלו אולי לספק כהשראה למקרה הזה. "מחיפוש באתרי אינטרנט ופורומים לא נמצאו שום עדויות להזרקות זרע לטיפול בכאבי גב, או תחלואות אחרות", נכתב בדו"ח. בשל כך הם הסיקו שהמטופל "המציא את הריפוי הזה לגמרי בעצמו, ללא כל ייעוץ רפואי".