שר החינוך נפתלי בנט יוצא להגנת חברתו להנהגת הימין החדש, שרת המשפטים איילת שקד, בעקבות פרשת המין והמינויים, בה חשוד יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה. בצדרת ציוצים בטוויטר, כתב בנט כי "ביממה האחרונה ישנו גל מתקפות פוליטיות, קשות וארסיות כנגד שרת המשפטים, איילת שקד. השרה שקד ביצעה מהפכה שיפוטית חסרת תקדים במערכת המשפט והיא, להערכת רבים ולתפיסתי שלי, שרת המשפטים הטובה ביותר שהיתה לישראל". 

עוד כתב בנט, כי "אני פונה לחבריי בשמאל, רק אל תטעו: איילת שקד לא עשויה מהחומר שנשבר. המתקפות הפוליטיות נגדה לא ירפו את ידה. המהפכה השיפוטית של איילת שקד לא תיעצר". 

 
"אם חלילה נפל פגם אצל מי מחברי הוועדה למינוי שופטים, הרי שהדבר חמור ומהווה פגיעה בערכי טוהר המידות וניקיון הכפיים של מערכת המשפט, שהיא אחת מאבני היסוד לשלטון החוק בישראל. על רשויות אכיפת החוק לחקור לעומק וביסודיות כדי להגיע לאמת ולמצות את הדין עם מי שצריך".

"מהפכה שיפוטית זו קרתה הודות למקצועיות, העקביות והתבונה שמאפיינים את איילת מאז ומתמיד בעשייתה הציבורית. אני מכיר את איילת שקד מזה שנים.  כל פעולותיה היו כדין, מתוך נאמנות עמוקה לדבר אחד בלבד - טובת מדינת ישראל".