פרשה נוספת בחקירות נגד אפי נוה? ביומיים האחרונים נחקר יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה, בדבר פרשת שוחד מיני עם שופטת בית משפט השלום, ועורכת דין בכירה הנשואה לשופט, בתמורה למינוי וקידום לכאורה, אך היום (חמישי) פורסם בחדשות 13 התכתבויות נוספות המעלות חשד לגבי קשר מיני נוסף שניהל נוה, בתמורה להקלה בבחינות הלשכה שהעניק לסטודנטית למשפטים, לכאורה. 



לידי החדשות הגיעו הודעות ותמונות בין מתמחה במשרד עורכי דין, ג', שלפני כשנה וחצי הייתה אמורה לעבור את בחינת הלשכה, לבין מקורב לה, כ', בהן הם משוחחים על הקשר של ג' עם נוה. לפי המקורב למתמחה, כ', "ג' הבינה שלעבור את הבחינה זה מאד קשה והיא זקוקה פה לעזרה. הוא הבטיח לה שהוא ינסה לעשות את הכל בשביל שהוא כן ייתן לה. הוא אמר שזה בחינה שלא קל להדליף אותה אבל שהוא כן ינסה לעשות את זה".



כ' טוען כי ג' קיוותה שנוה ידליף לה חלקים או נושאים מהבחינה, וכדי לעשות זאת היא קיימה עמו יחסי מין. נוה וג' נפגשו לפי העדות של כ' מספר פעמים, בין היתר גם בכנס לשכת עורכי הדין באילת, כאשר אשתו של נוה שהתה במלון אחר. באחת ההודעות בין כ' לג', כתבה ג' כי "שאלתי אתמול על הבחינה אגב". כ' משיב לה: "מה הוא אמר לך?", וג' עונה: "ששופט עליון אחראי על הבחינה ותמיד הוא מקבל אותה אחרי. אבל הוא ינסה. אני לא מאמינה לו. אמרתי לו 'אתה תעשה את זה'". 

בהתכתבות אחרת בין השניים, כ' שואל את ג': "את חושבת שיש לו גישה? האם יש לו גישה למבחן או לא?", ג' עונה לו: "כן, יש לו גישה למה שבא לו. הוא עושה מה שבא לו". בהמשך ג' כותבת גם כי "אני פשוט חרדה מהבחינה ואפי הוא התקווה האחרונה שלי לעבור אותה, ואני מפחדת שהוא יאבד עניין ואז לא יהיה לו אינטרס להמשיך להיפגש איתי ולתת לי בסוף את המבחן". 

בהודעה אחרת כותבת ג' לכ': "פעם, בזמן הסקס, אמרתי לו שאני רוצה שהוא יעשה אותי ביום שהוא יסמיך אותי להיות עורכת דין". כ' מספר עוד כי נוה אמר לג' שהיא בת הזוג שלו, ושהוא אוהב אותה, אך ככל שהגיע מועד הבחינה הוא החל להתרחק ממנה. בסופו של דבר ג' נכשלה בבחינה. כ' אמר: "כל מערכת היחסים ביניהם התבססה על הכוח שלו, ועל זה שהוא יו"ר לשכת עורכי הדין". 

כשהקשר בין נוה לג' הסתיים, כתבה ג' לכ': "נגמר מאמי. הוא גם לא התכוון להביא לי את הבחינה מעולם. סתם שיחק בי, זיין וזרק. יצאתי סתומה". יש לציין כי כ' עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת, כמו כן, הפלאפון ממנו נלקחו ההודעות עברו בדיקה טכנית ונמצאו אותנטיות. 
עורכי דינו של אפי נוה מסרו בתגובה: "מדובר בבדיות שנועדו לרמוס את נוה ולהביא להפסקת כהונתו כיו"ר לשכת עורכי הדין. הטענה כאילו נוה העביר למתמחה את הנושא שבו עסקה הבחינה - הזויה. לשכת עורכי הדין אינה אמונה על חיבור הבחינה ואינה לוקחת חלק בעריכתה".