אירוע קשה בבת ים: במוקד המשטרה התקבלה היום (שישי) תלונה על תושב העיר, כבן 24, שמסתובב ברחובותיה כשהוא אוחז בסכין. כאשר הגיעו השוטרים לרחוב ז'בוטינסקי בעיר זיהו את החשוד, שמיד החל לרוץ לעברם. כשחשו השוטרים סכנה לחייהם, פתח לעברו אחד השוטרים במקום באש ופצעאותו באורח אנוש, ומותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים וולפסון.



על פי תחקיר ראשוני של המשטרה, השוטרים הגיעו למקום לאחר שבמוקד 100 התקבל דיווח אודות צעיר שמשתולל בחדר המדרגות בבניין מגוריו ברחוב בלפור בבת ים, כשהוא נושא בידו סכין ומסכן את העוברים והשבים. עם הגעת הכוח המשטרתי למקום, נמסר להם כי החשוד נמלט באופן רגלי לרחוב סמוך.



השוטרים החלו בסריקות ולאחר זמן קצר זיהה אחד מהם את החשוד העונה לתיאור שנמסר, כשהוא אוחז בידו סכין מטבח גדולה. השוטר קרא לעברו לעצור, אולם הוא המשיך להתקרב אליו תוך שהסכין שלופה בידו. השוטר, שחש סכנה מיידית לחייו לטענתו, ביצע ירי לעברו.



המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות תפתח בחקירה בעקבות האירוע. גם במשטרה ימשיכו לקיים תחקיר פנימי בעקבות האירוע, אולם החקירה תתנהל כאמור במח"ש. על פי דיווח ב"כאן חדשות", הצעיר שנהרג הוא ככל הנראה הלום קרב.



הסכין בה השתמש הצעיר כשרץ לעבר השוטרים


זירת האירוע בבת ים. צילום: דוברות איחוד הצלה



צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום לאחר האירוע העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון כשהוא במצב קשה וסובל מירי בפלג גופו העליון. 



בני מזרחי, חובש באיחוד הצלה, סיפר כי "כשהגעתי לזירה באופנוע החירום של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה על צעיר שנפצע באורח אנוש. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".