יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, ממשיך להסתבך. הערב (שישי) פורסמה במהדורת החדשות של אילה חסון בערוץ 13 התכתבות של נוה עם השופטת שמונתה, על פי החשד, בעקבות קשר בעל אופי מיני בין השניים. 



המועמדת לשפיטה: "אתה בא איתי לאירופה?".


נוה: "הלוואי ויכולתי".


המועמדת: "בוא ניפגש לשתות משהו".


נוה: "כן כבודה". יש לציין, כי הדברים נאמרו עוד לפני שהשופטת אפילו מונתה.


המועמדת: "אני בלחץ. יש עוד מעט ראיונות (קבלה לתפקיד)".


נוה: "יש עוד זמן".



בנוסף לכך, פורסמה בהמדורה גם גרסתו של נוה בחקירה לגבי אשת השופט, שגם עמה הוא חשוד בקיום יחסי מין לטובת קידומו של בעלה מתפקיד שופט בית משפט השלום לתפקיד בית המשפט המחוזי. "לפני כמה חודשים נפגשתי עם השופט יחד עם חברת הוועדה הנוספת מטעם לשכת עורכי הדין", טען נוה. "אמרתי לשופט שלא נוכל לקדם את מועמדותו בוועדה, ושיש לנו מועמדים אחרים". 



ב"אולפן שישי" בערוץ 12 פורסם כי מקורבים לאפי נוה טוענים כי במידה ואכן הפרשה תגיע לבית המשפט, נוה "יגרור פנימה" שופטים בדימוס ושופטים בהווה, מה שצפוי להוביל למהומה ומבוכה גדולה למערכת המשפטית. 

עוד פורסם ב"אולפן שישי", כי במידה והחקירה תתפתח היא עשויה להגיע לכיוון הכלכלי, ולבדוק כיצד הצליח נוה התעשר בתוך שנים אחדות. למשל, נוה הכניס על פי הפרסום נציגה מטעמו לוועדת השופטים, ואף נתן לה תיקי בוררות. במקרה אחר, נוה העביר תיק בוררות לבן של שופט בכיר, שפתח את משרדו רק באותו היום. זאת, על אף שבפני נוה עמדו אפשרויות מגוונות רבות נוספות.

עוד דווח, כי נוה מתכוון להגיש בשבוע הבא תביעה אזרחית של מיליונים נגד גל"צ והדס שטייף, בין היתר על חדירה לטלפון סלולרי, חוק האזנות סתר, עבירות מחשב והאשמות נוספות. אולם, לצד זה, בכיר במערכת האכיפה טען באשר לקבילות הראיות כי "אין בעיה משפטית בשימוש בתוצרי הטלפון של נוה אם יש בחומר כדי לחשוף עבירה פלילית. שימוש בחומרים, בנוסף לחתימת פרקליט המדינה, נתקבל אישור גם מבית המשפט. מה היו אומרים על המשטרה אם הייתה מסרב לחשוף שחיתות חמורה, לכאורה, בוועדה לבחירת שופטים? אם היינו מסרבים להשתמש בחומר בשל הפגיעה בפרטיות, אפי נוה היה נשאר ראש לשכת עורכי הדין והשופטת הייתה ממשיכה בעבודה כרגיל".