משרדו של רוברט מולר, התובע המיוחד החוקר את פרשת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2016 הכחיש הלילה (שבת) באופן חלקית את הפרסום ב"באזפיד", לפיו טראמפ הורה לעורך דינו לשעבר מייקל כהן לשקר לקונגרס. "הדיווח באתר 'באזפיד' העוסק בהצהרות של הגורמים השונים שהגיעו ללשכה, וכן באפיון ובתוכן המסמכים הקשורים לעדותו של מייקל כהן - אינו מדויק", כך מסר הדובר פיטר קאר. 
כמו כן, במהלך הלילה העורך הראשי של האתר שפרסם את הדיווח הגיב לתובע המיוחד. בן סמית' אמר: "אנחנו קוראים למולר להבהיר על מה בדיוק הוא מטיל ספק". אחד הכתבים שפרסמו את הידיעה, ג'ייסון לאופולד, אמר לרשת MSNBC כי "ראינו מסמכים, קיבלנו תדרוך על מסמכים, אנחנו בטוחים בדיווח שלנו".

בתוך כך, הנשיא דונלד טראמפ התייחס לדיווח בשני ציוצים שכתב במהלך הלילה וכתב: "יום עצוב לעיתונות אבל יום נהדר למדינה שלנו". בציוץ השני כתב "פייק ניוז זה האויב של האומה". 
חשוב לציין כי למרות שמולר לא שלל לחלוטין את הדיווח, ההצהרה של משרדו מטילה ספק בחלקים מרכזיים בטענות החדשות נגד טראמפ. בנוסף, הדיווח באתר, שנסמך לטענתו על שני גורמים במערכת אכיפת החוק, לא אושר על ידי אף גוף תקשורתי אחר בארה"ב.

כזכור, עורך הדין מייקל כהן, מי שהיה פרקליטו האישי של הנשיא במשך זמן רב, הודה בנובמבר האחרון ששיקר לקונגרס בנוגע לפרויקט בניית המגדל במוסקבה. הוא אמר לוועדות המודיעין של הסנאט ובית הנבחרים כי הפרויקט בוטל בינואר 2016, אבל כעת הוא אומר שהתכנון נמשך עד יוני - בזמן שטראמפ היה מועמד לנשיאות ארצות הברית.